Bir taraftan çocuk sahibi olmak istiyorum ama erkeklerede tahammül edemiyorum cahil, maddi çıkarcı, abaza ve narsist ne olacak?

20'lerimde de öyleydiler 30' larımin ortasındayim hala aynilar. Bende mi sorun var nasıl tahammül ediyor bu kadınlar? Kiminle konuşsam adam akıllı konuşan yok aynı dili konuşamıyoruz, kültür düzeyleri yetersiz geliyor, oturmasıni kalkmasini bilmiyorlar, erkek efendi olmalı. Bu adamlardan baba olmaz. Çevremi değistiriyorum yine denk geliyorum ben mi çekiyorum anlamıyorum. Benimle aynı fikirde olan var mı?

Bir taraftan çocuk sahibi olmak istiyorum ama erkeklerede tahammül edemiyorum cahil, maddi çıkarcı, abaza ve narsist ne olacak?
Cevapla