Benim çektiklerimi çekmelerine katlanamıyorum. Benim bir abim yok, ablam da yoktu. Evin en büyüğü olarak kendime dair her şeyle ben savaştım. Savaşmaya da devam ediyorum üstelik. Şimdi kız kardeşlerimin de aynı şeyler yaşayacağının fragmanını gördüm. Biz zaman zaman birbirimize çok gireriz, kavga ederiz ama barışırız, kin tutamam onlara. Onlar için ebeveynlerime cephe almak kardeşlerim açısından yanlış bir hamle mi sizce? (Ciddi anlamda abartılı bir baskıya maruz kalıyorlar, örnek versem ağzınız şoktan açılır. Bu baskılar artık bana pek işlemiyor o yüzden onların da benim gibi sıkıntılar çekmelerini istemiyorum.
Ne güzel düşünceli bir ablasın sen. Ben olsaydım benim çektiklerimi kardeşlerim de çeksin diye düşünürdüm. Ama sen öyle değilsin. Bence ebeveynlerine karşı cephe almak değil de ebeveynlerinle oturup konuşmayı denesen, devir artık değişti bu baskıyla bu kızları evden kaçırırsınız diye güzelce konuşsan olmaz mı? Kardeşlerin de onları koruyan bir ablaları olduğunu görünce sana karşı ayrı bir sevgileri olurdu. Ama dediğim gibi ailene cephe almadan güzelce konuşarak halletmelisin. Ve gerçekten ben böyle olamazdım benim çektiklerimi onların da çekmelerini isterdim çok düşüncelisin sen ya bayıldım sana🌸
Çok teşekkür ederimmm, ama maalesef ne ailem oturup konuşmayla beni anlar ne de kardeşlerim ‘ablamız bize destek çıkıyor hep’ diye düşünür. Kabul etmek istemesem de biraz nankörler :) ben elimden geleni yapıyorum yine de ne olursa olsun onlar benim kanım sonuçta. Yorumun beni çok mutlu etti 🥹💖
Kardeşlerin için hissettiklerin o kadar güzel ki! Onları koruyup kollamak istemen doğal ve zaten bu, ablalığın altın kuralı gibi bir şey. 😊 Ebeveynlere karşı cephe almak biraz zorlayıcı ve sonuçları olan bir yol olabilir. Belki de onları bırakmamalarının, daha özgür yetişmelerinin yollarını, onlarla birlikte düşünmek daha iyi olur. Zaten insan, kardeşi için yapamayacağı şey olmadığını anlıyor. Minik kızlarınızın bir gün büyüyüp güçleneceğini bilmek seni gururlandıracak. 🩷 Unutma, yol gösteren bir abla olmak en büyük zaferdir. 👭
En İyi Cevaplar