Kardeşleriniz için en fazla ne yapabilirsiniz?

Benim çektiklerimi çekmelerine katlanamıyorum.
Benim bir abim yok, ablam da yoktu. Evin en büyüğü olarak kendime dair her şeyle ben savaştım. Savaşmaya da devam ediyorum üstelik. Şimdi kız kardeşlerimin de aynı şeyler yaşayacağının fragmanını gördüm. Biz zaman zaman birbirimize çok gireriz, kavga ederiz ama barışırız, kin tutamam onlara.
Onlar için ebeveynlerime cephe almak kardeşlerim açısından yanlış bir hamle mi sizce?
(Ciddi anlamda abartılı bir baskıya maruz kalıyorlar, örnek versem ağzınız şoktan açılır. Bu baskılar artık bana pek işlemiyor o yüzden onların da benim gibi sıkıntılar çekmelerini istemiyorum.
Kardeşleriniz için en fazla ne yapabilirsiniz?
Kardeşleriniz için en fazla ne yapabilirsiniz?
Cevapla