Hamileyim, esim beni hiç umursamadı. Kırılmakta haksız mıyım?

6 aylik hamileyim. Esim biraz abur cubur almaya cikicam dedi. Bende birlikte gidelim bana da yürüyüş olur dedim. alacağını aldı çıktık. Yolumuzun üstünde tatlıci vardı, canım cok istedi. Eşime söyledim canım cok tatlı istedi bir anda falan dedim. Ne tatlısı ya boş ver dedi. Normalde şerbetli tatlı sevmem ama bugün nedense aşırı istedi. Bilmiyorum bi anda istedi canım. Azıcık alsak olmaz mı dedim. Gerek yok dedi. Bende daha bisey demedim. Eve geldik. Gözüm hala o tatlı da kaldı canım cok istiyor. Asermemi nasıl bastirabilirim?
Hamileyim, esim beni hiç umursamadı. Kırılmakta haksız mıyım?
Cevapla