Öncelikle çok mesut oldum adınıza, Rabb'im sağ salim hayırla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin. Bahattı hayırlı bereketli başarılı olsun.
Eşiniz hamile olduğu için hormon olarak etkilendi bu yüzden üstüne kötü olarak gitmemiş olmanız güzel bir şey, onu en iyi tanıyan sizsiniz, onun sevdiği, sevildiği bir şey almalısınız.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
8 ayÖnünüzde uzun bir yol var daha buralarda takılıyorsanız İşiniz zor sevgili arkadaşım. öyle basit şeylere insan takılmamalı. arkadaş gibi olmanız gerekiyor. Karşınıza alıp bunları söylemeniz gerek :) formül aramayın.
00 Yorumla
8 ayKötü bi yerden giriş yapmışsınız hamilelik sürecinde alınganlık had safhada olur. özür dileyip hatalı olduğunuzu ve söyleme nedenlerinizi bi kere daha soylemenizde yarar var. o an olayı toparlamaya çalışmak için geri vites yaptığınızı düşünmüş olabilir bide hediye alsanız bence yumuşar
05 Yorumla- 8 ay
Ayrıca yorumlarınızı okudum da maça mi gitsem şunu mu yapsam diye birşeyler de yazmışsınız siz sorunun kronikleşmesi yönünden adımlar atmaya meyillisiniz. empati yapın biraz
Soran8 ayBugün çocuğumuzu kucağımıza aldik ama hala esim agresif bira içiyorum diye başımda agliyor
- 8 ay
Şaka yaptığınızı düşünmek istiyorum şu an 🥴 sağlıkla büyüsün inşallah
Soran8 ayŞaka yapmıyorum anlam veremiyorum hatalı olduğum nokta varsa yazabilir siniz ciddi söylüyorum 2 şişe bira aldim kafamda ağlamaya başladı
- 8 ay
Biranın ne yeri nede zamanı gidin eşiniz ve bebeginizle ilgilenin. belliki kadın bunalmış lohusa sendromu diye bişey var araştırın ve destek olun bu kadar basit aslında
Ya kadın hormonlarının etkisinde yaşıyor zaten, sen de elekten eleyerek konuş, düşünceli ol.😂 Bir buket çiçek al, sevdiği yemeği yemek için dışarı çıkar.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Eşinle aranızdaki bu durum tamamen iletişim eksikliğinden kaynaklanmış gibi görünüyor. Onu sevginle, bağlılığınla güzel bir şekilde anladığını hissettirmek önemli. 🌸 Kalbini kırdığını fark ettiğin için adım atman zaten çok kıymetli.
Ona açıklama yaparken samimiyetle hislerini anlat ve söylediklerinin yanlış anlaşılmasına sebep olduğun için üzgün olduğunu belirt. Belki küçük bir sürpriz ya da romantik bir akşam yemeği eşliğinde bu konuyu tatlıya bağlayabilirsiniz. 💐 Bu süreçte anne olmaya hazırlandığı için ekstra hassas olabilir, o yüzden onun duygularını bolca anlamaya çalış. Gönlünü almak için sevgi dolu sözlerin ve küçük jestlerin çok şey başarır! ❤️10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u 8 aykonuşarak,
00 Yorumla
8 ayAma sende hak etmişsin kocasının parasına bakmasın demişsin eşin senin parana bakıyor anlamına gelir tabiki alınır. Yanlış anlamamış doğru anlamış sen hödüklük etmişsin. Bundan sonra senin eve ya da ona alacağın her şey de acaba parasını yediğimi mi düşünecek diye kendini kötü hissedecek çok patavatsızlık yapmışsın hamile olsa da olmasada suç sende. Eşini küçük görmüyorsundur ama sözlerin o kadar eşini küçük düşürmüş ki. Bende hamileyim ve bana edilen her kötü söz asla aklımdan çıkmıyor bakalım kaç kez ağladı senin yüzünden
12 Yorumla- 8 ay
Son durum ne doğuma gittiniz mi
Soran8 ayGidicez bir iki gün içinde doktor kucağımıza verecek 🫠 bira da icirmiyor bana annesi allak bullak oldum
Gizli Üye(30-35)8 ayAy ne saçma düşünceler eşim üniversite mezunu ben de hiç okumadım gerçekten çünkü ailevi sorunlar nedeniyle küçük yaşta babamı kaybettim sonra 6 kardeşe bakmak zorunda kaldım küçücük omuzlarimda tonlarca yük sorumluk fakat hem çalıştım hem kendimi geliştirdim daha sonra çok büyük Bir firmada iş teklifi geldi kabul ettim çok güzel bir mesleğim oldu eşim askeri personel ben ondan daha çok para kazandım ama asla kendimi ezdirmem okumuş okumamış okuyup adam olmadıktan sonra ne anladım bu işten sizin için söylemiyorum genel olarak konuşuyorum ama kim olsa zoruna gider
22 Yorumla
Soran8 ayHer şeye de ailevi problemleri katmayın ya şimdi niye okumuyon o zaman
Cevap sahibi8 ayNiye okumuyorum biliyor musun çünkü küçük yaşta babamı kaybettim ve o zaman ki şartlar altında okumam çok zordu şu an ki zamana gelince okumadım demiyorum cevabımı okumamış sin tam sanrim sonradan okudum meslek sahibi oldum o zaman ki şartlardan bahsediyorum kendi imkanlarımla okudum ayrıca herkesin durumu iyi olmaya bilir okumak herkesin hakkı olduğu düşünüyorum ama dediğim gibi ailevi sorunlar yüzünden bazen hayatin yarım kalıyor ayrıca ben hakaret manasında söylemedim sordun bizde cevap verdik kardeş
8 ayBir kere illa üniversite mezunu olmasına gerek yok ama. calismasi gerekiyor bir erkeğin eline bakmak kadar kötü bir şey yok he o adam her istediğini alıyor mahcup etmiyor çalışmasını istemiyorsa bilemem. Şeyi merak. ettim. calis falan dedin mi. sen. eğer sen. calismasini istiyorsan meslek şahini veya üniversite okuyan insanla evlenecektin gidip öyle insana. özenip yanındakine Bu lafları dersen çok çirkin durum çıkar ortaya
22 Yorumla
Soran8 ayBen calis demedim ki ben sana bakarım dedim en başta zaten söz verdim ona evlenmeden de boğazını ve bel altını hoş tutarım diye ben kendim kizima söyledim sanki karnından onu yanlış anladı okuyacak kelimesini
- 8 ay
Her insan çocuğu okusun ister gene de baban gibi oku deme şimdi alınabilir belkide okumak istedi okuyamadı maddiyat ya da başka şeyler eskiden kızları dışarı göndermedi anne babalar
8 ayEşiniz kırılmakta çok haklı ve bunları ona içinde çocuğunuzu büyütürken demeniz akılsızca olmuş. Eşiniz her zamankinden daha hassas ve kırılgan, bunu hesap etmeniz lazımdı ve eşinize ne hissettirdiyseniz aynısını bebeğiniz de hissediyor. Kadın zaten kendi içinde duygudan duyguya koşup olmadık şeyler kuruyordur, siz ona kendini iyice yetersiz hissettirmişsiniz. Ne diyeyim, umarım tekrarı olmaz, telafi etmeye bakın.
10 Yorumla
8 ayKadınlar genelde hamilelik dönemlerinde ya da özel durumlarına hassas olurlar senin söylediğinde bir durum yok ama belki de gerçekten kendini o anda yetersiz hissetmiş ve tepki göstermiş olabilir ama biraz anlayışlı olmalısın gönlünü güzelce almaya bak onun durumunu da düşün neticede kolay bir şey değildir Benim bir hamilelik yaşamadım bir erkek olarak ama kadınların bu durumlarda daha hassas olduğunu biliyorum sen kendini suçlama zamanla gönlünü alacaksındır
10 YorumlaBaya sicip sıvamış sin ama erkek olmak boyle birsey kadin detayci dusunur sen bireey soylersin onlar baska yere ceker ama hakli cikarlar sen gercekten sicip sivamissin 😁😁😁 . Senin yapacagon sey su. Dediklerimi tekrar et gönlü olur. Askim ozur dilerim sana haksizlik eetim büyük esseklik ettim. Bana muhtac oldugunu düşünmedim kızımı oyle cok seviyorumki koruma icgudusuyle oule konuştum. Bencil ve dusuncesiz davrandim seni seviyorum falan filan birazda yag cek tamm bu is. O senin karin soylediklerim agir gelmesin erkekligini karina degil disariya yap. Evde karisina bağıran lavuk disarida erkeklik yapamaz çünkü genlede tirsak ve ödlekler karisina bagirip darp ederler.
00 Yorumla
8 ayaman aman , delimisin sen , her konuştuğunu 2 kez düşün, hemen gğzel bi çiçek yaptır, git "aşkım bebeğimiz sana çeksinki onuda seninkadar çok seveyim " de 😂 doğumdan sonra da 1 sene ne diyorsa haklısın de
21 YorumlaÇok iyi lan maşallah Allâh analı babalı büyütsün. Güzel bir çiçek al çocuk için minik yrnidoğan kıyafetleri al patik vs şirin şirin onu da bukete tak umarım işe yarar
03 Yorumla
Soran8 ayBunu deniycem çikolata yaptiricam meyveli falan çiçek üstünde
Gizli Üye(30-35)8 ayÇok kabasınız tabiki de çocuğunuz okusun ama sizde okuyup bişey olamamışsınız kendizi bu kadar üstün görmeniz komik geldi eşiniz çok haklı
31 Yorumla
Soran8 ayBen 24 um daha yeni işe girdim bir şey oldum ben bu arada eşimi çocuğumu besliyorum kirami veriyorum arabam var astegmen olarak askerligimi yaptım benim yasimdakiler kpss bku yiyor daha
8 aykötü bir şey demek istememişsn anladım ama işte örnek biraz tatsız kaçmış koca eline bakmasın demişsinya eşin de o durumdaya mesleği yok yani ister istemez çok ama çok üzülmüştür ama işte üzülecek tabi dediğinde haklısın koca eline gerçekten inşallah bakmaz kızın
10 Yorumla
8 ayDuygusal ve alıngan olmanın gereği yok. Her baba kızı da oğlu da en çok kendisine çeksin ister, hakkıdır kadına da erkeğini onure etmek alttan almak yakışır. Çekse n'olacak sdfsdfsdf 😂
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 302 cevap paylaştı.
8 ayOnunda oku kızım baban gibi eşek olma demesi lazımdı bence 😂
14 Yorumla
Soran8 ayAhahahah çok komik mezun olur olmaz çalışıyorum ben benim gibi olsa keşke
Soran8 ayMl..
- 8 ay
Kardeşim okumuşsun da adam olamamışsın daha bir kadınla nasıl konuşacağını bilmiyorsun
Soran8 ayBen adam oldum sen kendine bak önce eşimin ayaklarını da öptüm bos yapma
8 ayKonu gonul almak degil ki o kolay olani... Bu dusunce yapisini degistirmek zor olani asil...
22 Yorumla- 8 ay
Çok haklısın
- 8 ay
@sdsdsdksksks Oyleyim galiba 🙃
8 ayKanka sana katılıyorum tamamen kizlar muhtaç olmamalı okumalı bence de sen yengeye bakıyorsun ve sana trip mi atti okusun dedin diye bence sana değer veren bir kadınla birlikte ol daha iyi bir kadın bulursan değerlendir yengeme de nafakasini ver ama 😄
00 Yorumla
8 ayEşiniz çocuğun eğitim görmesini gereksiz görüyorsa çocuğa üzüldüm. İlerde kimseye muhtaç olmasın düşünceniz çok güzel. Umarım okur da ülkeye faydalı birey olur.
00 Yorumla
8 ayReis bur'da ki kızları takma laf olsun diye konuşuyorlar evlilik hakkında gram bilgileri yok, sen kötü bişey dememişsin normal bu Gönüllük ir durum yok ha illa alim diyorsan bı tane çiçek al geç.
00 YorumlaValla reis hamile yani kadinlar çok duygusal o yüzden yemeğe çıkar hediye de al özür de dile de ki gercekten bunu demek istemedim
05 Yorumla
Soran8 ayYa ben o dediklerini yaparım ayaklarını öperim güller dökerim hiç sıkıntı değil benim dediğimde kötü bir şey yok ileride okuyacak iyi yerlere gelecek dedim neresi kötü bunun
Soran8 ayNe yapsam cinselligi kessem mi acaba
- 8 ay
Kötü değil mi aynısını kadın dese hoooo derdiniz
Kadın çok haklı bence istemeden de olsa bana muhtaçsın demişsin
11 Yorumla
Soran8 ayYa ben ona en başta söz verdim zaten senin boğazını ve cinsel organını hoş tutucam hiç canını sıkma dedim hiç daha yüzüne bile vurmadım hiç bir şeyini sen evimizin diregisin genelde erkeklere derler ama ben sana diyorum sensiz olmaz dedim hatta
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 384 cevap paylaştı.
8 ayOhaaa okudukca battın yaa. Sen nasıl bir odunsun ya, insan karısına imayla bana muhtaçsın der mi?
11 Yorumla
Soran8 ayYa ben ona zaten senin boğazını ve cinsel organını hoş tutucam dedim hiç yüzüne de vurmadım yediğini içtiğini bana muhtaç ama ben iyi insanım hani kizima okusun dedim bit şey demedim ki sen bizim annemizsin dedim
Gizli Üye(25-29)8 ayAllah seni ne yapmasın. Sen okumuşsun ama adam olamamışsın. Ben kırıldım burada okurken karın kim bilir ne kadar üzülmüştür. Hak etmiyorsun sen o kadını.
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı.
8 ayBen sana Kralı olamazsın demedim adam olamazsın sözünün ta kendisini yapmışsın böyle gaflar işlemeyeceksin
10 Yorumla Ben zaten prensim Sercan a benzemesini istiyorum bütün çocuklarımın hayırlsıyal onun gibi maviş yeşil karışımı gözlü ince ruhlu❤️🔥
10 Yorumla
8 ayBen bile okurken kırıldım, şöyle mesela umarım bana benzer yüzü falan aynı gözler aynı saçlar falan diyebilirdin ama meslek okuma konusunda söylememeliydin eşin çok alınıp üzülmüştür eminim ben olsam çok üzülürdüm açıkçası
40 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 404 cevap paylaştı.
8 ayKadın zaten hormanlarıyla savaşıyo bide senle mi uğraşacak sevdiği tatlıdan al özür falan dile
01 Yorumla
Soran8 ayBen kötü bir şey demedim ki çok seviyorum onu
8 ayKadin hakli onun yerine huyu da suyu da sana ceker tarzi seyler diyebilirsin ozur dile ve cicek cikolata al hemen
00 YorumlaKadın çocuğuna mi baksın işe mi gitsin hamile hamile yazık günah. Yersiz laf etmişsin
03 Yorumla
Soran8 ayBen ona zaten söz verdim evlenmeden senin boğazını ve bel altını hoş tutucam diye o benim dediğimi alındı herhalde okuyacak kelimesinden
Soran8 ayYa onu ders anlamında bana çeksin dedim yoksa eşimi çok seviyorum güzelliği huyu da ona çeksin zaten
Bu kadar paye vermene gerek yok çocuğum için en iyi olanı temenni ediyorum. Olayı şahsileştirme diye konuyu kapat.
00 Yorumlaçok tatlı bir durum olmuş bence. ileride gülersiniz buna 😂😂
yemeğe çıkar özel bir yerde. çiçek miçek bir hediye de alıver.
00 Yorumla
8 ayŞahsen lise terkim eşim öyle bir şey söyleseydi onu camdan aşağı atardım
06 Yorumla
Soran8 ayİyi de şimdi ben okusun meslek sahibi olsun dedim kötü bir şey mi bu tek okuyan benim ya ondan bana çeksin. Dedim
- 8 ay
Yaşın 18 ve 24 yaş arası olarak işaretlendiği için benimle eşit olduğunu düşünerek cevap vereceğim, dostum 60.000 kazanmak bir beceri değildir ya da üniversite kazandın okudun bitirdin diye en zeki Sen olmuyorsun. lütfen bunu hakaret olarak algılama konuşma şeklin çok safsata senden birkaç yaş büyük arkadaşım var kendisi 200 k kazanıyor aylık. bu arada yıllık falan değil ama bir kere bile kalkıp eşine Ben daha çok kazanıyorum çok zekiyim umarım çocuklarım bana benzer dediğini duymadım. saçmalığı bir kenara bırak hayatındaki kadına çalışmıyor ya da üniversite okumadı diye böyle maval okumanın bir manası yok madem çok zekisin o zaman kendin gibi biriyle evlenseydin. Agresifliğimin lütfen kusuruna bakma çünkü artık tahammül seviyeme aşıyorsunuz birini nasıl kabul ettiyseniz hayatınıza öyle devam edin abi sonradan saçma sapan şeyler söyleyerek insanların kalbini kırmanın bir manası yok benim söylediklerim nasıl ki seni kırıyorsa ki umarım kırmıyordur onların da kalbini kırıyordur belki sana anlatamadığı dertleri vardır üniversiteyi bırakmasını gerektirecek bir şeyler olmuştur nereden biliyorsun?
Soran8 ayBen daha yeni mezunum ama bu bir ikincisi de ben eşime ben senden daha zekiyim çok kazanıyorum demedim ki umarım cocuk bana çeker ileride iyi yerlere gelir dedim kötü bir şey mi la bu
- 8 ay
Knka harbiden kötü bir şey sıçmış sıvamışsın bence gönlünü almak için uğraş
- 8 ay
Yiaaa sağlıklı ve musmutlu büyüsünn
Soran8 aySağol canım çıktı gerçekten eşimi yıkadım ayakta zor durdu derin bir uyku çektik şimdi kalktık nevrimiz döndü vallaha bebis cok güzel
8 ayNe anlattıysan onu olmamış kızın yanlış anladığı bir durum yok
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayGöbeğini esir aldım öptüm...
Ayy ne romantik ya21 Yorumla
Soran8 ay😄😄😄😄😄😄gerçekten mi bende işten gelince taze poğaça gibi sıcacık göbeğine karımın yaslaniyorum bütün yorgunluğumu alıyor işten güçten gözüm ondan başkasını görmüyor güzel kadınlar var yanımda çalışan ben hep karımı düşünüyorum galiba aşık oldum ben ona tamamiyle
Gizli Üye(18-24)8 ayYiaa en azından sonu güzel bitmiş çok sevindim
Bebişiniz sağlıklı hayırlı evlat olur İnşAllah
03 Yorumla
Soran8 aySağol , annesine çeker umarım çok güzel ve duygusal şefkatli bir insan olur
Cevap sahibi8 ayİnşallah dediğiniz gibi olur. Başta dediğiniz şey öküzlük olmuş ama en azından gönlünü almışsınız eşinizin. Sizin de iyi bi baba olacağınız heyecanınızdan belli oluyor ama
Hakkınızda hayırlısı olsun
Soran8 ayYa öküzlük değilde ben hava harp okulunu kazanmistim belirli sebeplerden gidemedim kızım ileride babasi gibi okusun kazansın anlamında söylemek istedim yanlış anladı gönlünü aldim ikisinide çok seviyorum şu an eşimle benim ortak bir çalışmamız daha değerli o yüzden 😃
8 ayKarın senin gibi anlayışsız düşüncesiz nerde buldu çok merak ediyorum gerçekten
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayNe yaparsan dersen de kimin geni baskınsa ona çekiyor eski eşime benziyor mesela şaşırıyorlar gerçi bizde hepsi bizim ailede eşlere benziyor bende anlamadım kimse bizim ailede çekmedi bize
00 YorumlaSende yanlış anlayacağı bişey demişsin bir de kadıncağız hamile hormonlar tavan 🙄
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 460 cevap paylaştı.
8 aykadın hamilelikde duygusal olur hassas olur
öyle denir mi 😊
çiçek ile git eve00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayYanliş konuşmuşsun bencee yaa bi kere çocuk daha doğmamiş bile okuyacak meslek sahibi olacak ne demek dlkdkd
02 Yorumla
Soran8 ayÖylesine söyledim işte tegmen falan olsa keşke hatta güçlü olsa
Cevap sahibi7 ayMal misin aw baksana çocuğuna
8 ayBelki bu vesileyle okur. Okumuş eşek olmaktansa okumadan kamil olsun
00 YorumlaBence esin abartmamis sen bayagi dangalakliğa vurmussun işi. Narsist olma eşini hakir görme hakir gorecektiysen evlenmeseydin Allah senin gibi cahil ne dediğini bilmezlerden korusun
113 Yorumla
Soran8 ayLan ne alakası var çok seviyorum onu ben sevdiğim için evlendim zaten ben kendi kizimi örnek gösterdim
Soran8 aySensin cahil
- 8 ay
Esin bana çekmesin mi diyor sende dönüp okusun koca eline muhtaç kalmasın anlamında dedim diyorsun eşine koca eline bakan aciz biri gözüyle bakiyorduysan meslek sahibi bir kızla evlenecektin bir taraftan konuşurken diğer taraftan kimi kirdigina dikkat et aklınca eşini hakir goruyorsun esin de bunu fark etmiş. Neyse ki aşkın gözü kör de seni affediyor
Soran8 ayEvet ama onu eşime kötü niyetle söylemedim dünyanın bin bir türlü hali var çünkü herkes benim gibi iyi değil o yüzden o anlamda söyledim yoksa öncesinde demiştim güzelliği de sana çeksin diye ama hemen ne alaka dedi okusun diyince ve bana muhtaç doğru ama aciz bir kadın değil annemiz olacak o bizim onu ona da söyledim
Soran8 ayNe dedin sen bütün kadınlar mi benim gibi düşünmüş dedin hepsini okumadın la herhalde sen bos yapma bana hak veren bir kaç kadın da var hepsini oku bakalım erkeklerden de var hak veren şimdi bak sonra gel
Soran8 ayBen parasal hiç yüzüne vurmadım ki zaten en başta dedim senin boğazına ve bel altına çok iyi bakicam diye mantıken bana muhtaç dedim
Soran8 ayEe erkeklerin de çoğu benle aynı fikirde ve ne oldu beni haklı bulan kadinlar da var o yüzden boş yapma
Soran8 ayBosanma tarihi mi 😄kadin benim için en başta doktor talibini redetti beni bekledi şu an da aramiz çok iyi bebek bekliyoruz bu hafta içinde şu an banyoda bak çıkınca direk kollarımda
8 ayİnsallah çocuk bana cekipte boş boğaz olmaz. Sana çekip asaletli olur de
00 Yorumla
8 ayEşin haklı! Madem meslek sahibi olmayan birini istemiyordum neden kriterlerine MESLEK SAHİBİ ÜNİ MEZUNU BİR EŞ diye eklemedim saygısız herif hiç mi utanmadin bunu hamile karına söylerken.
13 Yorumla
Soran8 ayBen eşime zaten söz verdim ben senin evlenince boğazını ve bel altını hoş tutarım diye ne alakası var uni mezunu es diye ben kizima dedim sadece kendim üstüne alındı o da
- 8 ay
Sus ln haksızsın ne yazarsan yaz haksızsın.
Soran8 ayLan bos konuşma nereye haksızım
Gizli Üye(36-45)8 ayAbi çok arıyor musunuz bu çıt kırıldım kadınları ya. Gülünç
01 Yorumla
Soran8 ay😃liseden arkadaşımdı çok aşıktım ona
Gizli Üye(25-29)8 ayBirak küssün kadın milleti şımartılmaya gelmez nolmuş yani öyle dediysen ya babaya çeker çocuk ya da anneye
00 Yorumla
8 ayKadın haklı gayette okusun muhtaç olmasın diyorsun yani sen bana muhtaçsın demeye getirmişsin
31 Yorumla
Soran8 ayBen onu çok seviyorum ama söz verdim zaten zamanında senin boğazını ve bel altını hoş tutucam diye
8 ayYanlış anlaması için her şeyi demişsin abi biz napalim şimdi az kibar olun ya
20 YorumlaSenin gibi akıllı güzel olursa hayatta bu kadar aptalın arasında çok zorlanır aşkım ondan öyle dedim de
05 Yorumla- 8 ay
ay açıklamayı okumadan yazdım şimdi okudum. Çok kötü olmuş. Onu sevdiğini biliyordur zaten ama kendini eksik hissettirebilecek laflar bunlar kötü bir niyetle söylemesen de. Ona değer verdiğini onun aklına saygı duyduğunu, onun harcadığı emeği evde yaptığı işi de gördüğünü ve değer verdiğini hissettir ve anlat
Soran8 ayBira içiyorum diye başımda agliyor şimdi de
- 8 ay
Yorumlarda gördüğüm kadarıyla 23 yaşındnaymışsın. Benden sana tavsiye ister al ister alma, seni bağlar.
Aklını başına toplamanın lazım gibi duruyor. Laflarına hareketlerine dikkat et.
Kadının hele ki annesinin karısının ahını alan ona dert olan adamın bir ömür iki yakası bir araya gelmez. İster inan ister inanma, o da seni bağlar.
Aklını başına topla bir düşün. Eve para getirmekte iş yok. Hepimiz zar zor da olsa çalışıyoruz.
Soran8 ayBen bira içiyorum diye ağlıyor bir şey demedim ki
8 ayÜniversite mezunu olsa o da daha okumuş biriyle evlenirdi sizinle evlenmezdi o zaman o şekilde hayata bakacak olursak.
03 Yorumla
Soran8 ayYoo benimle nisanlanmadan daha doktorun biri talip olmuş evlenmek istemiş hemen bana gelip söylemişti gelip iste beni verecekler yoksa ben seni seviyorum diye benimle evlendi 😀
- 8 ay
İşte benim söylediğim doğru o zaman
Soran8 ayAma benimle evlendi 😃
Gizli Üye(18-24)8 ayHahahaha kocasına muhtaç olmayacak karina bakmak zor geliyorsa evlenmeseydin o an o çocuğu doğurmak bile istemem mesela karın sabırlı bile.
11 Yorumla
Soran8 ayBen eşime bakamıyorum mu dedim kendim okuyacak dedim kızım dedim yanlış anladı onu
8 ayKadın haklı. Git bir çiçek al ve özür dile. Öyle kuru özürle kurtulamazsın gerekirse yemeğe çıkar
15 Yorumla
Soran8 ayYa ayaklarını da öperim güller dökerim ayaklarına o mesele değil ben kötü bir şey demedim ki kızım okuyacak ileri yerlere gelecek falan dedim üstüne alındı halbuki her anne baba istemez mi kızı okusun ileri yerlere gelsin diye üstüne alındı lise mezunu olduğu için herhalde
- 8 ay
Hamile kadın her şeyi üstüne alınır. Psikoloji okuyorum hamile insanlar ve özellikle yeni doğum yapmış lohusa kadınlar çok hassas oluyor hormonlardan dolayı
Soran8 ayPsikoloji mi okuyorsunuz?
Söyle yapsam olur mu cinselligi kessem ilgilenmeyi kessem hafta sonları fener maçını falan izlemeye gitsem arkadaşlarımla mangala içmeye falan gitsem düzelir mi uzak dursam bir süre esimden- 8 ay
Ne kadar saçma bir çözüm ya erkekler bi garipsinz
Soran8 ayOyle yapmiycam şaka yaptım biri demiş de
Özrün kabahatinden daha beter, teşekkür ederim valla ders çalışasım geldi
22 Yorumla- 8 ay
😂😂
8 ay"Güzelliği zaten sana benzeyecek, bana da bu yönden benzesin" diye kıvırabilirsin.
01 Yorumla
Soran8 ayCok mantikli söyledin
Gizli Üye(30-35)8 ayEşin çok hassas bir dönemde ona destek ol mutlu et ve gönlünü al dostum
30 Yorumla
8 ayAlınması normal bence bu arada hayırlı olsun
18 Yorumla
Soran8 aySağol çok seviyorum onu ama çok abarttı stres yaptı
- 8 ay
Çünkü hamile ve ekstra duygusal
Soran8 ayEvet öyle ama ben seviyorum onu iyi kalpliyim amcam yengemin gözünü morartmisti hamileyken yengem yemek yapmadı diye bizimki de bize kusuyor ama amcam çok kıymetliydi yengem için ne yapsam bende havaya mı kaldırsam eşimi acaba 😃
- 8 ay
Amcanız iyi bir eş değilmiş kusura bakmayın ama onu örnek vermeniz biraz mantıksız geldi
Soran8 ayİyi eş değil zaten çok değer görüyordu birde ben bir kelime ettim diye trip yiyorum ondan söyledim yani
- 8 ay
Demek ki arka planda değer veriyor ya da yengenizin gözünü güzel boyamış ve sizin trip yemeniz çok normal kimse eğitimi hakkında bunları duymak istemez özellikle hamileyken
Soran8 ayYa iyide ben ona niye okumadın demedim ki bana çeksin okusun dedim
- 8 ay
Daha ne diyeceksiniz ki😹
hamile hormonu, hiç üsteleme unutur zaten.
01 Yorumla
Soran7 ayOhoooyyy cocuk doğdu unuttuk
Gizli Üye(18-24)8 aybu genc yaşta ne evliliği ya
21 Yorumla
Soran8 ayEvlendik işte ben ise girdim zaten mezun olurolmaz astegmen olarak askerliği de aradan çıkardık 21 de okul bitti askere gittim 22 de geldim dugun yaptık 24 uz şu an beklememiz için sebep yoktu en güzel yaşlarımız zaten gençken güzelken evlenelim dedik
8 ayEşin abartmış sen doğru olanı demişsin
00 Yorumla
8 ayOkumuşsun ama üslup yanlış maalesef
00 Yorumla
8 ayKadın yerden göğe kadar haklı.
00 Yorumla
8 ayKibirli bir insansın ve eşin haklı.
00 Yorumla- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer