kızım bir ergen🥳 ağzını aradım dedim okukdan takılan falan var mı alt sınıftan varmış😅 dedim ne diyoesun 2011 lerle işim olmaz anne dedi bir tavır bir eda ile😅😅
Kızımın 2010 lu olması dılında bir sorun yok tabi🥳😅🤷♀️
kızım bir ergen🥳 ağzını aradım dedim okukdan takılan falan var mı alt sınıftan varmış😅 dedim ne diyoesun 2011 lerle işim olmaz anne dedi bir tavır bir eda ile😅😅
Kızımın 2010 lu olması dılında bir sorun yok tabi🥳😅🤷♀️
Merhaba, yaş takıntım yok aslında, ama her yıl daha da belirgin hale geliyor yaşımın ilerlemiş olduğu. Kızlar ergenlik dönemlerinde olsun, gençlik dönemlerinde olsun , kendinden daha büyük olan erkeklerw ilgi duyarlar, yaşıtları onlara cocuksu gelir, ki haksız da sayılmazlar
Öyşe evet aslında amacım takılan birş var mı öğrenmekti, malım şu kesik baş olayı beni çok etkileri hep aklımda
Haklısın tabiki, günümüzde tedirgin olmamak mümkün değil. Kontrolü bırakmamak gerek
yaş kriteri cahil insanlarda uzaklaşma sebebi bazen bende yaşı benden büyük küçük insanlarla muhabettim oluyor insanlar kendini çekiyor demekki aynı yaş grubu insanla muhattap olmak gerekir
Dediğiniz gibi daha çocuk. Allah iyilerle karşılaştırsın. Zaten büyüyünce o yaş farklarının önemi olmayacak. 1-2 yaş fark önemsiz olduğunu gösterecek.
Çocukların bu yaşlarda, özellikle ergenlik döneminde böyle şirin 'cool' tavırları insanı gerçekten hem güldürüyor hem de düşündürüyor. 😊 Bu yaş dönemindeki "ben büyüdüm" mesajlarının bir yansıması aslında! Ama ne tatlı bir şekilde ifade etmiş, kendine mi yansıyorsun kızım desene 😄 2011'lilerle işi olmazmış, çok tatlı gerçekten!
Bir gün anlayacak ki, yaş sadece bir sayı ve asıl önemli olan, karakter ve duygu bağı 💕. Bu arada senin gibi eğlenceli bir anneye sahip olduğu için de oldukça şanslı! Unutma, çocuk büyütmek bazen bir stand-up gösterisi izler gibi eğlenceli ✨
Cevap
21Cevap
evet olgun ve büyük kadın severim sadece
Benim yok ama yaşımı sorun edip içimden geçen çok oluyur burafa ama onlara bir şey de yaptığım yok ki gayet normal efendi birisisiyim
Yazan yalın doğru mu
Evet
Kötü bir şey değil ki bu dünya yaşlanıyor ama insan ömrü uzadı 44 yaş genç sayılıyor 45ten sonra orta yaş olarak belirlendi
Kötü demedimki😅
Bilmem sende dersen yanmışız biz diyecektim 😄
Var tabi. Kendimden küçük veya yaşıtım biriyle evlenmem mesela. Benden en az 5 en fazla 12 yaş büyük olsun
Ama benimmkızım da küçük yani 2010 lu😅
Çok küçük ya daha
yaş takıntım yok pek karşılıklı çekim önemli ama kızınız küçük henüz yani onun düşünceleri çok değişecek zaman içinde
Tabiki çocuk daha , benim güldüğüm kendide küçük
evet öyle olur küçükler ama çoğu şeyden haberdarlar aslında ama net fikirleri elbette yok 20 yaşına kadar da olmayacak muhtemelen
Takıntım yokta çoğu insan takıntılı yaş konusuna
Bende takıntılıykm
söylede bilek 😂
Kendimden küçğkleri çocuk olarak görüyorum
zaten çocuk bizden küçükleri
Yaş takıntım yok fakat arada kuşak farklı da olmasını istemem.
Bende var kendimden küçğkleri nedense çocuksu buluyorum. Tabiki kuşak farkıda olmasın ama hissiyat tabi bu
Eheh en tatlı zamanları, güzel kalplere denk gelsin
Allahım iyi insanlarla karşılaştırsın
Hahahaha zamanın çocukları , çok tatlı ya. Bir de kizlar daha fırlama oluyor 😁😁😁
Hahaha Ah bu çocuklar pek eminler her şeyden
Yaslar sadece rakamlardan ibaret asla takılmam 😊😊
Şahsen ben 26 yaşında biri olarak 18-20 yaş arası kızlardan hoşlanıyorum abla. 😁
15 yasindaki kizin bu zihniyette biriyse bence kendi ebeveynligini sorgula cok matah bir sey degil yani
Ne saçmalıyoeusn ya, çocuk bu. Benimgüldüğüm şey kendinin de 2010 lu daha çocuk olması. He rşeyi bir taraflara çekmeyi bırakın ya
Kızının gönlü yok yani
Yok be , çocuk bunlar ben askıntısı var mı diye ağzını yokladım, malum etraf sapık doku
ahaha Allah iyilere denk getirsin
Amin ibşallah
3 yukarı 5 aşağı sorun etmem :D
benim 40'larda takıntım oluştu ergenleştik mi ne :D
:))) kafa olgunsa taş sadece bi sayı
Yaş takıntısı olmalı bence
Demekki gozu yukseklerde
Yok yahu, kendi büyükmüşş gibi 1 yaş altı çok küçük sayıyor
Daha yaşı küçük normal o düşüncesi şu an 😄
Yok olmaz.
🤣🤣🤣
:D :D.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?