ben yaramaz degilmisim ya. cok kendi halimde bi cocukmusum. bazen uslu olmadigimi soyleyenler de oluyo (sinir bozucu esprituel akrabalardan) ama ben anneme inaniyorum. her ne kadar annem bana yaramaz bi cocuktun demeyecek olsa da ahshahshs. aglayip sizlanmaz, simarip soz dinlememezlik etmez, tatli dille gelindiginde hep soyleneni yaparmisim. hi bi de biraz sicakkanliymisim. sevdigim herkesin bacagina falan yapisiyomusum sevmediklerime de cok kotu bakiyomusum, eve gelen bazi misafirlere benimle oynamislarsa “beni goturun sizin evde yasiyim” diye baski yapiyomusum. dusununce yaramaz da olabilirim ama neyse yok ya. bence usluymusum
Bence değil bu anlattıklarına göre bayağı uslusun. Sevenlerin bacaklarına yapışıp beni de götürün ne demek, ben bana dokunmalarına izin vermez, uzaktan boncuklu tabancamla kafalarına nişan alırdım. Esprituel akrabaların yaramaz görmemiş belli ki
cok katiliyorum ya. senin mahallene gore cok normal seyler oldugu icin artik sasirmiyorum bahsetmistin ahshahs boncuklu tabancadansa sapan beklerdim belki sadece. akrabalarim seninle karsilasmaliydi ahshahs
Sapanım hiç olmadı ama şemsiye cağlarından ok yapmışlığım var. TV seyretmekte olan anneme atardım. Ahh akrabaların canımı sıksa neler yapardım neleeer :D
o nasil bi seymis ya ahshahs bravo cidden ama annen icin uzuldum ahshahs bana yaramazsin diyemezlerdi herhalde artik hayali bile yetti rahatlamama cok sag ol
Cok yaramazdim. Kizlarla cok ugrasirdim kolyelerini falan alip saklardim aglatrdim 😂 ben korsanim derdim. Capkindim baya ama masumca. Taaki bir kiz vardi beni optu sonra ahh artik hamileyim baba olcaksin bnde anne dedi. Artik biz kari kocayiz dedi. Cocukca halimle inandim ve korktum. Aglayarak bizimkilere ben baba olmak istemiyorum arzu hamileymis deyince babamin yuzunu gormeniz lazimdi 😂 adam gercek sandi. Sonra bi daha kizlara yamasmadim uni 1 e yeni basladigimda arzunun dediginin ciddi olmadigini anladim. O gune kadar opunce hamile kaliniyor saniyordum 😂😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
9 ay
Ben sorgulayan biriydim. O yüzden hiç sevilmedim.
Din kültürü öğretmeninden herkesin ödü patlardı. "" Dinde zorlama yoktur" diyordunuz ancak herkesi korkutuyorsunuz" demiştim.
Resim öğretmeni ise " Resim yetenektir, yeteneği olan yapar" diyip gazete okuyordu sınıfta.
" MEB sizi buraya bostan korkuluğu olarak mı gönderdi?" diyince anneme şikayet etmişler beni.
Aslında diyen oldu.. Fen bilgisi öğretmeni bir gün özel çağırmış annemi " Alın bu çocuğu burdan Amerika ya gönderin" diye... Maddi imkan yokmuş yapamamışlar... Ama şimdilerde düşünüyorum da iyi ki de yapmamışlar... Amerikalılar bizim filmlerde gördüğümüz gibi insanlar değil. Yaşlı annenin başında dursan "ana kuzusu " diye dalga geçen 40 ına kadar evlenmezsen " Gay" damgası vuran tipler benim gördüğüm. Hatta 22 sine felan gelip bakire kalan kızlara bile tuhaf gözle bakıyorlar.. Yani " Şeyimizin derdi milleti mi gerdi?" desem orada bile elimde kalıyor 😀
Çocukluk hâllerini komşular tarif etmiş, ne tatlı bir anı! 😊 Ben de açıkçası hafif afacan bir çocuktum. Meraklıydım, her şeyi kurcalar, annemin gözlerini yuvalarından uğratma potansiyeline sahiptim. 😂 Ama biraz büyüyüp anne olunca, meğer anne babaların tatlı baş belası olmak bu dönemin doğasıymış! Anlayışınız bir kat artıyor… 😊
Sorun ailende mi bilmiyorum ama bence yapı meselesi. Abim hiç babamdan dayak yemedi. Bense yediğim dayakları arka arkaya koysam 2 yıl sürerdi. Benim içime kapanık olmam gerekirken o oldu. İtilip kakılmam beni durdurmadı, içine kapanık yapmadı. En azından bir döneme kadar. BEnce uslu olmanın avantajları daha çok.
Uslu olmanın avantajı yalnızca aile içinde var. Sosyal hayata adapte olana kadar çok hata yaptım, çok hata yapıldı. Bence bir yerde itilip kakılmak gerekiyordu bunu yaşadım ama hiç olmaması gereken bir şekilde oldu, bu itilme de karakterime daha kötü yansıdı. Belirsiz biri olmaya başlıyorsun.
Hayır, hâlâ daha kendimi yeterince iyi görmüyorum. Bende eksik bir şeyler var ve tamamlamak istiyorum ama önümde uzun bir yol var gibi duruyor. Bunun kötü bir tarafı da insanların seni aşağı görmesi. Yaşımdan, huylarımdan dolayı çok kere üstten bakanlara şahit oldum ama kendimi müdafaa etmeye gelince dilim tutuluyor çünkü geçmişim benim önümde büyük bir engel olmaya devam ediyor. Aslında basit sanıyor herkes benim çocukluğum bastırılmakla geçtiği için suskun, asosyal bir çocuktum.
İşte bütün mesele bu. Bu yüzden hakkın yenilse bile bazen hakkını aramakta çekiniyorsun. İleri atılmaya, öne çıkmaya korkuyorsun her ne kadar bunu başarabileceğini bilsen bile. Bu nasıl düzelir biliyor musun? Bir şeyleri başararak. Sana hata yaptığında sürekli yüzüne vurdular belki de. Bu bile öz güveni ciddi derecede sarsarken, yaşadığını bilmediğim belki de daha birok şey nasıl kötü etkilemiştir kim bilir. Ama sen başardıkça, sevildikçe bu içindeki ''yetersizlik'' hissi de ölmeye başlayacak. Sen yetersiz değilsin, sadece yetersiz olmadığına inanmanı sağlayacak adımları atmaya çekiniyorsun.
Söylenen şeyleri çok kafaya takarım, özellikle söyleyenler zamanında değer verdiklerimden birileriyse oturup saatlerce nasıl biri olduğumu sorgularım. Ne bileyim daha iyi biri olmak, daha çekilir biri olmak herkes için iyi izlenim yaratır ama bu elimde değil. Kendime karşı böyle acımasız oldukça bir şeyler için adım atmaktan da kaçıyorum.