kafayı mı yediniz ya siz. ne cinsiyeti şimdiden. cinsiyetini anlamanızın tek yolu şu an dna'sına bakmak. daha organları uzuvları gelişmedi doğru düzgün. her gün 5 defa açtığın 10 haftalık evliyim hamileyim şu mu bu mu sorularından sonra her gün 5 defa cinsiyetini mi soracaksın artık. Resmen Spam üyesin ya. Sitede ne kadar spam üye varsa takip edip sorularına bakıyorum hiç biri senin gibi değil.
Ah canım, ultrasona bakarak bebeğinin cinsiyetini tahmin etmek mümkün değil maalesef 🍼 10 haftalık bir bebekte bu detay henüz netleşmiyor. Biraz daha sabret, genelde 16. hafta civarında doktorların cinsiyeti kesin olarak söyleyebildiğini unutma. Erkek mi kız mı fark etmez, sağlıkla gelsin de 💖 Unutma, annelik modasına uygun kıyafetler her zaman bulunur! 😄