
selam. evlenmeden once cocuk istedigini soylemis ama evlilikten sonra fikri degismis. cocuk istemeyen insanlar bunu cok normal karsilar hatta isine gelir ama cocuk sahibi olmak isteyenler icin sorun olur mutlaka 🌸💕🧚🏻✨🌙👶🏻

selam. evlenmeden once cocuk istedigini soylemis ama evlilikten sonra fikri degismis. cocuk istemeyen insanlar bunu cok normal karsilar hatta isine gelir ama cocuk sahibi olmak isteyenler icin sorun olur mutlaka 🌸💕🧚🏻✨🌙👶🏻
En başta evlenirken ben çocuk istemiyorum dese anlarım. Ama evlendikten sonra söylemesi sinir eder beni. Bunlar evlenmeden önce zaten konuşulması gereken şeyler. Bazı insanlar çocuk yapmak için evleniyor neticede.🌸
dimi kiz
İlla olacak diye bir kaidem yok. Saygı duyarım. Eşim olacak kişiyle sonuçta çocuğum olsun diye sırf hayatıma almam, hayat arkadaşım olarak gördüğüm için hayatıma alırım ve benim için en değerli insanı da üzmeyeceğimdir.
ay melek ya
muahh
Evlenmeden önce çocuk istiyoruz diye konuşmuşuz, evlenince de istemiyorum diyorsa, bu bana yaptığı bir haksızlık değil mi 😑? Kararını değiştirmeyecekse ayrılalım yani. Belki de rol yaptı en başından.
soruyu dogru anladigin icin cok tesekkur ederim ve asiri haklisin ahshahsh
Rica ederim 🩷🌸.
Bu tip şeyler ilişkinin başında konuşulmalı bence. İstenmeden yapılan çocuk bile ne kadar kötü etkileniyor o durumdan. Bu sebeple çocuk istemeyen kadın/erkekle evlenirken iki kere düşünmek lazım😏
Bu gerçekten hassas bir durum… Çocuk konusu çiftler arasında en baştan netleşmesi gereken bir mevzu ama zamanla fikirler de değişebiliyor. Eğer evlenmeden önce karşılıklı hayalleriniz ve beklentileriniz bu konuda örtüşüyorduysa, eşinin fikrinin neden değiştiğini, altında yatan sebepleri anlamaya çalışman önemli. Kimi korkuları ya da endişeleri olabilir. Ama tabii ki senin de çocuk sahibi olma arzun değerli ve saygıyı hak ediyor. Bu tür ciddi konularda dürüst ve anlayışlı bir iletişim her zaman en güzel çözüm yolu. 💕 Unutma, çocuk sahibi olmak iki kişinin ortak isteğiyle güzelleşir. 🌟
Cevap
33Cevap
Normal karşılarım. çocuk olmak zorunda değil
Boşanırım ne olacak hakim bey herhalde boşar yani direk nafakasız cartsız curtsuz evlilik aile kurmak icin vardir aile de cocuklardan olur eger cocuk olmayacaksa evlenmeme gerek yok sevgili olarak takilak ayni evde yasayak sabah aksam zaten seks yapariz yani sonra ayrilacaksak da rahat bir sekilde ayriliriz oyle mahkeme derdi olmaz senin malin benim malim olmaz nafaka olmaz altin maltin düğündü çicekti istemeydi evdi arabaydi sorunn olmaz
Zor bir soru.. Bana bunu önceden açıkça söylemesi gerekir söylemiyorsa kandırmış demektir. Çok ciddi sorun çıkar
Bu evlenmeden önce konuşulmalıdır. Çocuk benim için önemli. He sağlık sebebiyle olmuyordur. Ona lafım yok takdir-i ilahi ama baştan isteyip sonra istemiyorum derse problem büyük.
İlk başta ikna etmeye çalışırım ikna olmazsa alttan alırım. Zaten ben de bu konuda kararsızım belki de çocuksuz bir hayat daha rahat olabilir.
ciddili dogru yorum
Teşekkür ediyorum 🙏🏻
rica ederiim
Annen seni çok özlemiş artık dönme vaktin geldi geciyor paşam derim yürüüü ancaaa gidersinnnn haydiiiii :D
Başından bunu konuşarak evleniriz ama fikirlerini değiştirdiyse ikna etmeye çalışırım. O kız bebeğin doğması gerekiyor çünkü, zorlarız
Bunu evlenmeden önce konuşup karara bağlarız. Sonradan geçerli bir sebep yoksa beni babalık duygusundan mahrum etmeyin hakkı yok.
Evlendikten sonra böyle bir şey söylerse sebebini öğrenmek isterim belki bana söyleyemediği bir rahatsızlığı vardır bilemem
Evlendiysem muhtemelen çocuk istiyorumdur. Onun neden istemediğini anlar ona göre bi yol çizerim
hic ikna olmicak mesela askim, ayrilir misin
tamam askim ashhshs
koyalim anacim koyaliim aahshash
Gayet normal karşılarım ki kimsesiz çocuklarda bizim çocuklarımız ordan çocuk edinebiliriz
dogurmak degil mesela direkt hic istemiyor cocuk
Evlenmeden önce bunu ben zaten konuşurum evlendikten sonra cayarsa iş ayrılığa kadar gider
1 tane olmalı ya, bir şekilde ikna ederim. Böyle şeyler zorla olmaz ama bir şekilde ikna ederim.
Evlenmeden önce demeliydi çocuksuz ev bir süre SONRA iyi gitmez
aynı gün boşanma davasını açarım saniye tereddüt etmem
Karşılamam, evliligi kocam tek başına yürümüyor tek başına karar alamaz onun için.
Evliligi binerkek en cok baba olmak ici ister o yuzden ben ayrilirim
Çocuk düşünmüyorum, evlenecek olsam, evlenmeden önce bunu karşıya söylerdim, kimsenin kimseyi baba olmaktan mahrum bırakma hakkı yok...
cok haklisin ama anormal insanlar oluyo malsf ben de bi kitapta okumustum bu olayi
Olmaz bence , tersi de geçerli, ben anne olmak istiyor olsam , karşı taraf da evlenmeden önce çocuğa olumlu da sonradan caydıysa. Kandırılmış hissederim kendimi yani... çocuk şu mobilyayı alacaktık ama almasak da olur gibi bir şey değil ki , çok önemli bir planlama
coook haklisin. tamamen sahtekarlik oluyor karsi tarafin hislerini bildikten sonra
anlayışlı yaklaşardım neden istemediğini sorardım ve nedenlerine çözüm arardım onu çok sık boğaz etmezdim ama bir süre sonra konuyu tekrar açardım ama asla bu yüzden trip falan atmazdım yani atmayın öyle şeyler
Evlilikten önce her şeyin ciddi bir şekilde konuşulması gerekiyor, hani madem fikrini değiştirme gibi bir ihtimalin var bunu da karşı tarafa iletmek zorundasın. Tek kişilik bir evlilik değil sonuçta
malsf bunu yapanlar da var iste
dogru, birazi da nasip galiba. iyi insanlarla karsilasiriz umariim
🌸💕
Zaten gün geçtikçe geçim zorlaşıyo bence de en iyisi çocuksuz yaşamak
zeynep ya ahshahs
haklisin
Bak kapı orada gittttt derim 😂
evlenmeden önce söylemesi gerekir bence evlendikten sonra değil
1 tane kızım olmalı ya. Evlatlık bile olur en azından bi yanı eksik büyümez
Ne diyosun harika bi haber bu derim 🤌🏻
ahshahshsh
Evlenmenin anlamı ne ki o zaman?
bilinmiyo henuz cozemedik malsf
Maalesef canım yha , kız çocuğu hayalim var
ee bosanican mi yani ahshahs
Yok o kadar da değil de, ikna çalışırım
Bir çocuk sahibi olmanın anne baba olmanın güzelliklerinden bahsederim , baktım hala olmuyor zamana bırakırım ama pes etmem
mukemmel bi sabir
Boşayım mı yani ahahsjsj
ben takdir ettim ona ne karisirim tovbe ahshahs
Ama kız çocuğu istiyorum 🥹ahsjsj
karin istemiyo soruya gore ben napiyim, ikna edersin sen bi sekilde ahshahs
Dikkatli bak kesin seviyordur o da 😂
karin mi seviyodur ahshahs
e o zaman ikna etmeye yorulmazsin iste daha ne istiyosun soru senlik degilmis
Mavi ekran verdim dur artık ahahsj
yine naptim ben ya ahshaha
hadi gittim 🏃🏻♀️
5 dakikada 2 kere boşandım ahahahsj sağol ya daha evlenmemiştim halbusem
ben yine seni hiiic anlamiyorum ahshahshs
Ahshsj en azından hala aynıymışım 😅
insanlar degismez zateen
Yiooo kim dediyse yalan
bence dogru. huylu huyundan vazgecmiyoo
Bir kadınla tartışmaya girip ve haklı çıkan bir tane erkek gösterebilir misin bana
Haklısın shshshs
cok tesekkur ahshhsh
Kesinlikle kabul etmem.
Onu evlenmeden önce söylemesi lazım
Yapacak bir şey yok 😅
Ben de istemiyorum zaten
Kandırdın beni hainnnnnn
Olabilir saygı duyarım
Olumlu karşılarım, ben de istemiyorum.
O zaman evlenmenin ne manası var
Benim için iyi olur sanırım
Bir şekilde ikna ederim
Harika olur bende öyle düşünüyorum
Saygı duymak lazım
Bana uyar
Normal karşılarım
İşime gelirdi aslında
İster zamanla illaki
Boşarım
Garip...
Mutlu olurum
Kız çocuğu isterim.
Hiç hoşuma gitmez de
Normal karşılarim
Söverim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?