1 yıllık evliyim ve hamileyim ama evliliğim çok monoton ve sıkıcı gidiyor mutsuzum bunun bi çözümü yok mu?

Eşimle pek aktivitemiz yok genelde hep evdeyim hafta da 1 gün belki çıkarız belki çıkmayız sıkılıyorum şu an hamilelikte beni çok yordu eski bekar günlerimde daha çok gezer kendime vakit ayırırdım evde bile fazla iletişimimiz olmaz akşamları o telefonunda ben telefonumda film izlerim artık hicbisey tat vermiyor ruhen çökmüş gibi hissediyorum para harcamak alışveriş yapmak gezmek vs. Şeyleri özledim çocuktan ötürü çalışamıyorum da

1 yıllık evliyim ve hamileyim ama evliliğim çok monoton ve sıkıcı gidiyor mutsuzum bunun bi çözümü yok mu?
Cevapla