Çalışıyorum, bebeğim ağladığında gece kalkıp bakmalı mıyım?

Eşim ev hanımı ben çalışıyorum. 8 aylık bir bebeğimiz var be bazen geceleri uyanıyor. Eşim ben kalkmıyorum diye bana tavır yapıyor. Ben zaten evde tüm sorumluluklarımı yerine getiriyorum, akşamları gelince de çocuğumla ilgileniyorum ama gece kalkmak gerçekten çok zor geliyor günüm mahvoluyor. Tüm yükü taşımama rağmen yaranamıyorum.
Güncellemeler
10 ay
Siz iyi misiniz? Ben çocuğuma genel olarak gayet iyi bakıyorum zaten. Tek derdim 4-5 saatlik uykuyla işe gitmemek. Annesi gün boyu evde zaten uyuyabilir. Ev işlerinin çoğunu ben yapıyorum. Detay okumadan saçma sapan yorumlar geliyor.
Güncellemeler
10 ay
İşten geldim, yemek yaptım, çocuğumu besledim ve daha yeni uyuttum ve sizden gelen yorumları şu anda okuyorum. Herkese teker teker cevap yazamayacağım. Beni anlayanlar için teşekkür ederim. Anlamayanlar umarım bu güncellemeyi okur ve benim evim için ne kadar çabaladığımı görürler.
Çalışıyorum, bebeğim ağladığında gece kalkıp bakmalı mıyım?
Cevapla