Oğlum olmadığı için yarım gözüyle bakıyorlar bu bir eksiklik mi?

2 kızım var ve daha çocuk düşünmüyorum toplumdan tepki görüyorum birçok kişi bir tane daha doğur oğlun olsun diyor. Geçen bir teyze doğur yavrum doğur bir tane oğlun olsun suyu var seli var dedi. Sanki sudan selden oğlan çocuk kurtaracak. Toplumda eksik yarım gözüyle bakıyorlar ben dahi tüm erkek çocuk sahibi olamayanlara.

Bu bir eksiklik mi?

Oğlum olmadığı için yarım gözüyle bakıyorlar bu bir eksiklik mi?
Cevapla