Bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim, aldırmak istiyorum çevreden çok tepki alıyorum ne yapmalıyım?

Evet hamileyim ve bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim erkek çocukları gerçekten hiç sevmiyorum. Genel olarak erkek sevmiyorum zaten. Kocama söylediğimde kocam oha ne aldırması ne diyorsun sen diye bi tepki verdi. Beni anlamıyor. Annem o işler öyle olmuyor saçmalama günah büyük konuşma kucağına alınca çok seveceksin diyor. Teyzem de kendi çocuğun kucağa alınca farklı olur öyle de seversin ki diyor. Etraftan eee bebeğin erkek olabileceğini de bilmiyor muydun yüzde elli ihtimal var neden hamile kaldın o zaman gibi yorumlar alıyorum. Kimse beni anlamıyor saygı duymuyor. Dünyaya getirmek istemiyorum. Hep kız çocuk hayalim vardı. Ezelden beri kızım olsun istiyorum. Erkek çocuklara kanım ısınmıyor. Herhangi bir bağda kuramadım. Sevmeyeceğim bi çocuğu dünyaya getirmek bencillik olur. Psikolojisi bozuk bi birey katmak istemiyorum topluma. Erkek çocukları insanı yaşlandırıyor yaramazlar söz dinlemiyorlar büyüyünce daha da belalar çok kötüler hele ülkede erkeklerin ne haltlar çevirdiğini görüyoruz. Tiksiniyorum.
Bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim, aldırmak istiyorum çevreden çok tepki alıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla