Tembelliğinden, bahane bulmasından bıktım! Çocuk için boşanmamak doğru bir karar mı?

Bugün artık son raddeye geldi ve iyice ipler koptu. Tembelliginden rahatlığından sıkıldım. herşeye bahane bulmasından sürekli beni çocukla tehdit etmesinden sıkıldığim için ve resmiyette de boşanmaya yanaşmadıği için artık evin içinde onu gormemeye başladım. Bugünden itibaren o kadar rahatım ki o kadsr rahatım bosansam nasıl olur bilmiyorum yani... Birisine sürekli şunu yap bunu yap demekten yorulduğum için artık bu şekilde bir karar aldım. Akışına bıraktım sırf oğlum mutsuz olmasın. Bakalım sonumuaz nolacak

Tembelliğinden, bahane bulmasından bıktım! Çocuk için boşanmamak doğru bir karar mı?
Cevapla