Bugün artık son raddeye geldi ve iyice ipler koptu. Tembelliginden rahatlığından sıkıldım. herşeye bahane bulmasından sürekli beni çocukla tehdit etmesinden sıkıldığim için ve resmiyette de boşanmaya yanaşmadıği için artık evin içinde onu gormemeye başladım. Bugünden itibaren o kadar rahatım ki o kadsr rahatım bosansam nasıl olur bilmiyorum yani... Birisine sürekli şunu yap bunu yap demekten yorulduğum için artık bu şekilde bir karar aldım. Akışına bıraktım sırf oğlum mutsuz olmasın. Bakalım sonumuaz nolacak
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
10 ayBoşanmamak sizin için doğru karar olma ihtimali sizin için mümkün olabilir fakat ileride seçim ve tercihler üzerinden doğru kararlar alabilmesi için (çocuğunuz için söylüyorum) olumsuz etkileri büyük oranda olacaktır.
Çünkü sağlıksız iletişim içinde yürüyen ilişkilerde büyük oranda çocuklar anne ve babalarının arasında geçenleri örnek alarak doğru ve yanlışı çözümleme yoluna gittikleri için ileri hayatlarında karar verirken doğru olarak düşündükleri kararların aslında yanlış olduğunu her şey bittikten sonra fark etmek zorunda kalıyor.
Bu da yaşamlarında kendilerinde düzeltilmeyen sorunların oluşumuna zemin hazırlıyor.
Bunu nereden anlıyoruz.
Günümümüzde kişilerin birbirleriyle yapamadıkları iletişimsizliklerinden.
Hani eskiler derler ya eğitim ailede başlar diye.
İşte bu noktada her sonun başlangıcı kendini gösteriyor.
Elbette son karar yine sizin.
Fakat ileride daha çok etkilenecek olanın evladınız olduğunu unutmadan hareket etmelisiniz.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
10 aySürekli uyarma, hatırlatma ve “sorumluluk aldırma” çabası insanı çok yıpratır.
Eşinizin tembelliği, bahaneleri ve tehditleri, hem saygıyı hem de güveni aşındırmış gibi görünüyor. Birçok ebeveyn, “çocuğum üzülmesin” diye boşanmayı erteler. Ama çocuklar, evde gerginliği ve sevgisizliği hisseder. Sürekli sessizlik, öfke ya da mesafe, çocuğun duygusal dünyasında da iz bırakabilir.
Bazen huzursuz bir evde büyümek, sağlıklı şekilde ayrılmış anne-baba evinde büyümekten daha zor olabilir. Boşanmak kolay bir karar değil; hem hukuki hem maddi hem de duygusal yönleri var. Ancak kendinizi “artık görmüyorum, ipler koptu” dediğiniz noktada, ilişkideki bağın zayıfladığı net. Bu noktada, kendi geleceğiniz ve oğlunuzun sağlıklı bir ortamda büyümesi açısından, profesyonel bir destek (terapi/psikolojik danışmanlık) almak da kararınıza netlik kazandırabilir...00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah ne kadar zor bir dönemin içinde olduğunu hissediyorum. Ama şunu unutmamalısın ki çocuklar, mutlu bir ortamda büyüdüklerinde sizden çok daha fazla huzur bulurlar. Birlikte yaşamak, her zaman "mutlu bir aile" demek değildir. Eğer sen kendini bu kadar tüketiyorsan, o enerji oğluna da yansır. Çocuklar enerjiyi sünger gibi çekerler 🙏🏼
Öncelikle, duygularını bir süreliğine iyice tartmanı öneririm. Yalnız olmadığını, desteğe ihtiyaç duyduğunda ulaşabileceğin pek çok kaynak olduğunu unutma. Eğer oğlun için en doğru kararı aldığını hissediyorsan ve bu karar seni de mutlu edecekse, sorgulamamalısın. Mutlu bir anne, mutlu bir çocuk 👩👧👦10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
30Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u 10 ayboşanmak gerekir
10 Yorumla Hayatının en zor kararı, seçim senin. Eğer kafanın bir yerinde ilerde boşanırım gibi bir düşünce varsa direkt boşanmalısın. Çünkü zaman aleyhine işliyor. Ancak erkeğini zamanla düzeltebileceğine inanıyorsan, onu çok seviyorsan ve ikna edebilme yeteneği varsa 2 veya 3 şansı hak eder diye düşünüyorum. Boşanma kafana kesin girdiyse, ayrılık sonrası kimle beraber olacağının planını yapmalısın. Böylelikle ayrılık sonrası yeni insan bulmakta zorlanmazsın. Biraz tuhaf geliyor ama günümüzde böyle daha iyi. Maddi durumun nasıl birde hesapla, eğer yalnız kalırsan başarabilir misin?
10 YorumlaÇok zor bir durum Anne ve Baba ayrılınca travmaları çocuklara miras kalıyor. Anladığım kadarıyla iki zıt karaktersiniz ve zor bir birliktelik sizi çocuğunuzla tehdit etmesi de tam bir ucuz adam işi belki çocuk olmasa dönüp arkanıza bakmazdınız bile ama evlat İnsanın bazen elini kolunu bağlıyor. Bu söylediğinden dolayı evladınız için bu eziyeti çekin demiyorum ama gene de en doğru kararı siz verin diyorum
11 YorumlaBu adamı en başında sen tercih ettin. Yanlış tercihlerinin sonucu çok ağır oldu dimi? Gelipte sonra burada ağlamıcaksın yok kafam rahatladı umursamıyorum falanlar filanlar yapmıcaksın. Suçlu sensin adama boşuna kızma. Silah mı dayadı kafana benle evlen diye? Böyle gördükçe sizin gibi içimin yağları eriyor ohhh
12 Yorumla- 10 ay
Hiçbir zaman evlenemicek ve mutlu olamayacaksın bunu bilmenin öfkesini dışarıya yansıtma
10 ayValla tek çocuklara üzülüyorum bu durumda. Toplumda boşanma sayısı neredeyse yüzde altmış ve çocuklar bu psikoloji ile nasıl büyüyor çözmek zor. Kötü örnek bir toplum olacağız yakın geleceği hiç iyi görmüyorum bizim toplumda.
34 Yorumla- 10 ay
Yapaxak bişey yok abi
- 10 ay
Hakkında hayırlısı olsun kardeşim.
Böyle hemcinslerim olduğunu görmeye tahammül edemiyorum. Mesela ben böyle kendi hemcins tembel evli olan arkadaşlarımı hep kovdum çevremden. - 10 ay
Vay be inşallah düzelir ne diyim ki
- 10 ay
İnşaallah kardeşim.
10 ayÇocuk için boşanmamak, eğer evlilik huzursuz ve kavgalı bir ortamdaysa, doğru bir karar değildir. Bu durum, çocuğun psikolojik gelişimini olumsuz etkileyerek ona kalıcı zararlar verebilir. Mutsuz bir evlilikteki çocuklar, sürekli stres altında kalır ve kendilerini güvende hissedemezler. Bazen boşanmak, herkes için daha sağlıklı ve huzurlu bir başlangıç olabilir
10 YorumlaBu karar size bağlı.
Ancak şunu unutmayın ki, annesini huzursuz eden bir insan ile çocuk da pek fazla bir bağ kuramaz genelde. Sizin psikolojiniz, istesiniz de istemeseniz de çocuğunuza işleyecek.
Nasıl rahat, güvende ve iyi hissedecekseniz o kararı verin. Ama sizin huzursuzluğunuzun çocuğunuzu da huzursuz ve mutsuz ediceğini de unutmayın.10 YorumlaÇocuğun mutsuz bir evlilikte büyümesi de ne kadar doğru? Sen tükenirken ne kadar iyi annelik yapacaksın bu yönleri de var? Ama iyi düşünmek lazım artıları ve eksileri iyi tartmak lazım. Sorun çözme kapasitesine de sahip olmak gerekiyor tüm yollar denendikten sonra ortaya çıkan evlilikte var olmak istiyor musun istemiyor musun buna bakman lazım bence
10 YorumlaAnladım, zor durumdasın. Çocuk için katlanmak büyük fedakarlık ama sen de mutlu olmalısın. Sürekli rahatlığı, sorumsuzluğu çekmek yıpratır insanı. Evin içinde bile kendini görmemek, duygusal olarak kopmak sağlıklı değil. Boşanmak kolay değil, biliyorum, ama bazen özgür olmak, daha huzurlu bir ortam yaratmak için şarttır. Çocuk da mutlu ve huzurlu bir aile görmek ister, bunu sağlamak için önce senin iyi olman lazım. Kendini unutma, önceliğin sen olmalısın.
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 333 cevap paylaştı.
10 ayBüyük ihtimalle çocuk küçük 👍
Hiç merak etme çocuk büyüyüp aklı erdiğinde boşan Der. Sorumluluk sahibi olmayan ve ihtiyaçlar için çalışmayan bir erkeği hiç kimse istemez.
14 Yorumla- 10 ay
Tembel, rahat ve evin geçimine yardım etmeyen bir erkek seni suclasa ve tek suçlu senin olduğunu söylese bile eninde sonunda bu çocuk evin geçimini evin erkeği sağlayacağını Ekmek parası kazanmanın evin reisine (erkeğe) ait olduğunu öğrenecek. Eninde sonunda boşanmanı çocuk isteyecek 👍
- 10 ay
Yorum sahibi arkadaş aslında doğruyu söylemiş, keşke kanunlar da böyle söylese... Kadın erkek eşittir diyorlar ya, erkeğin evin reisi olduğu hususu kanundan çıkartılalı neredeyse çeyrek asır oldu. Önce aile kanunlarının kadın ve erkeğin fıtratı ve yaradılışı gözetilerek yeniden yazılması lazım.
Gizli Üye(36-45)10 ayAnlıyorum seni. Erkek sorumsuzdır kadında genelde kontrolcü. Sizde durum ne bilmem ama sende kopmuş bişeyler. Eskisi gibi olman zor. Ama boşanmak isteyip boşanan ayan çok kadına verdiğim tavsiyeyi yerine getirmişsin. şu an bu evlilik devam etmek zorundaysa bişeyleri kabullenip o evde kendi hayatına bakmayı bilmelisin. Hergün düzelmeyecek şeyler için üzülmek kaybettirir
10 Yorumla
10 ayBende sen kednine degef ver kednine ve çocuğuna vskit ayir oda anlasin veya otur düzgünce konus neden işte böyle yapıyorsun diye
12 Yorumla- 10 ay
O zaman kendine değer vermeye başla süslen, çocuğunla vakit geçir arkadaş edin. o da anlasın çokda yüz verme ona veya onun sorumluklarini artık yapma Kendi yapsın. Olmadı iş bul çalış. Ciddiyim Kendi ayaklarınin üstünde dur💞
10 ayKimse düzelmez kii düzeltebilirsin diyenlere inanamıyorum ya... ayni evin icinde suclamalar oldugu sürece çocugunuz daha kötü etkilenir. Ayrı evlerde baba özlemi çekmesi ayni evde sürekli psikolojik şiddete maruz kalmasindan bin kat iyidir.
10 Yorumla
10 ayO çocuğu mutsuz bir yuvada büyütmek doğru mu?
13 Yorumla- 10 ay
Değil ama napabilirim yani? Bende kurtarmaya calsiiyorim sonuçta babası ve ben yanındayken çok mutlu
- 10 ay
Bence boşanmanız daha doğru olur. Çünkü mutsuz bir yuvada, kavgayla büyüyen çocuklar çok çekingen, utangaç ve özgüvensiz olabiliyor.
- 10 ay
Evet
Çocuk & Ebeveyn konusunda 448 cevap paylaştı. Güvendiğin ve onun da lafını dinleyeceği bir aile büyüğünü devreye sok, belki başka biri daha etkili olur. Hem çocuğun için de denemiş olursun. Bir kaybın yok.
10 Yorumla
10 ay10 Yorumla
10 ayEn cok da cocukları fusunerwk vermek lazım bu kararı en cok onlar etkileniyor zaten evdeki kavgalardan
20 Yorumla
10 ayÇocuk küçükse devlet sana verir zaten o boş tehditler seni korkutmak icn erkeklern nasl asaglk oldgnun kanıtı bu da.
Boşa gtsin10 Yorumlatarif ettiğin ortamda çocuk sağlıklı şartlarda büyüyemez, asıl iyiliği için ayrılman gerek belki de
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayGünümüzde insanları mutlu etmek hiç kolay değil, özellikle kadınları!
13 Yorumla- 10 ay
Ne alaka?
Cevap sahibi10 ayÇok alaka... Sorunların çoğu kadınların yüzünden çıķıyor.
Cevap sahibi10 aySizin durumunuzu bilemem, ama genele ilişkin yorumum bu.
Ekonomik olarak ayaklarının üstünde durabiliyorsan salla ga va dı.
Çocuk için çekilecek şey değil
10 Yorumla
10 ayneden evlenedin bu adamla ne değişti
017 Yorumla- 10 ay
evlenir biri silah mı dayadı kafana bunlar evlenirken
- 10 ay
konu uzun evet biliyorum ama hatayı erkek diyil sen yapmışsın gibi geliyor bana sen seçtin bu adamı
- 10 ay
böyle önemli şeyleri kadınlar ciddiye pek almıyor çocuk oyunu gibi bakıyor gördüklerim sonra kader erkekler söyle böyle
- 10 ay
hata yoktur tercih vardır
- 10 ay
burada neden varsın
- 10 ay
hım
- 10 ay
Adamı o seçti diye niye hatalı olsun? Herkes maskeyle geziyor kimsenin gercek yüzü belli değil
- 10 ay
@Lazımbazıhatalar sus sen küçük hamsi büyüklerin konuşurken :)
- 10 ay
Sayı olarak gibi yalnızca, senin adına üzücü
- 10 ay
@Lazımbazıhatalar anlamadım ne anlatmak istiyorsun
- 10 ay
Şaşırmadım
- 10 ay
@Lazımbazıhatalar neden şaşırmadın hamsi
Gizli Üye(25-29)10 ayBabam tembelin tekidir. Zararı bin yararı birdir. Hiç sevmiyorum 29 yaşındayım. Anneme 6 yaşlarından beri bosan der dururum. Gidecek yeri yok diye istemedi. Senin böyle bir imkanin varsa bu dakika durma. Ne iyi eş ne iyi baba olur böylesinden.
11 Yorumla- 10 ay
Haklısın:(
10 ayzor bir dönemden geçtiğini anlıyorum çok kiritik bir karar aslına bakarsan çok geçmiş olsun
10 Yorumla
10 ayDoğrudur sağlıksız bir ilişki = psikolojisi bozuk bir cocuk
10 Yorumla
10 ayçocuk diye diye hayatınızı bcka çevirmekten vazgeçin çocuk işin bahanesi
10 Yorumla
10 ayBöyle evlilikleri gördükçe neden evlenemiyorum demekten vazgeçiyorum
10 YorumlaAyrı yaşayın bi süre laftan anlamayan herkes gibi yalnız kalması gerekiyor
10 YorumlaYanlış yapıyorsun, mutsuz bir evde büyüyeceğine babasiz bir evde büyümesi daha doğru
10 Yorumla
10 ayÇocuğun mutsuz ve gergin bir ortamda büyümesi daha kötü
10 YorumlaErkekler değmez canim onlar kendi dunyalarinda yaşar bırak kendi dünyasında mutlu mesut yaşasın
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayOğlun da kadın erkek ilişkisinin böyle olduğunu zannederek büyür. Mesela ben gönül almayı hiç bilmem. Görmedim çünkü... O hesap...
20 Yorumla
10 ayOnu adam yerine koyma yokmuṣ gibi davran o zaman aklı kendine gelir belki. Gelmezse boṣanmak iyi
13 Yorumla- 10 ay
Kendi ayakların üzerinde durduğunu gõrsün
Olan çocuklara oluyor ama evlilik mutsuzda yürümez boşanma taraftarı değilim çok zor kalmadıkça ama şöyle söyliyeyim tembellik bi hastalıktır. İlk önce tedavi ettirmeye bakın olmazsa son. Çare boşanma olur
10 YorumlaVer avukata çocuk sende kalır. Nafakada al bak keyfine boş ver
19 Yorumla- 10 ay
Çocuk babada kalırsa baba nafaka alabiliyor var örneği
- 10 ay
Hayır nafaka için örnek olay yok demişsin ya. Var örneği yani
Gizli Üye(25-29)10 ayPeki onun senin hakkındaki düşünceleri neler? Tek taraflı bu konuyu yorumlamak ne kadar doğru?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 aySorun tam olarak nedir örnekler verebilir misin?
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayBenim amcam nafaka alıyordu karısından 😂😜 Dedim dünya sen ne garip şeysin.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayAsla doğru bişi değil kendimden biliyorum annemle babam boşansın diye her şeyimi verebilirdim. Mutsuz bi ailede mutsuz bi anneyle mutlu bir çocuk olmak mümkün değil maalesef. Hakkınızda hayırlısı olsun.
10 YorumlaBir süre sonra hiç görmek bile istemiyorsun
11 YorumlaSen mutsuzsan oglunda mutsuzdur boşan kurtul
13 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayYorumları okudum. Keyif adamı. Yatsın kadın nafaka versin para gelsin hergün yeni karılarla yiyeyim derdinde böylelerine kan kusturup parasını yiyeceksin
20 Yorumla
10 ayAvukata ihtiyacın olur mu
15 Yorumla- 10 ay
Tamam olursa yardımcı olmak isterim
- 10 ay
Ben teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)10 ayİnsanların canı sıkılır canı başka heyecanlar çeker başka kadın erkek çeker bu da boşanma sebebi ama başka şeyler göze batar hayırlısı olsun
00 Yorumlamutlu ebeveyin yoksa mutlu cocukta olmaz, cocukta travma kalacagina babasiz buyusun daha iyi
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ay18 li yaşlarda alınan kararların sonuçları adamın suçu ne?
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 841 cevap paylaştı.
10 ayEn doğrusu görmezden gelmek
17 Yorumla- 10 ay
Yıllarca başka zihinde yaşamak gibi bir şey
- 10 ay
Sanırım kendinizi buldunuz bence bu saaten sonra bırakmayın kendinizi sim sıkı sarılın kendinize
- 10 ay
Süper ☺️
Gizli Üye(30-35)10 ayBu durumda bi arkadasim var oda böyle ne kadar benziyosunuz cocuklada tehdit etmesi flan picler hem eve bakmazlar hem bosanmazlar
10 Yorumla
10 ayErkeklere harcanan vakte acıyorum..
20 Yorumla
10 ayBelki terbiye olur abla
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayAynı durumda benim eşim de var o kadar beni hayattan soğuttu hiç birşeyden zevk almaz oldum
10 Yorumla
10 ayAvukata Danış boşan donuna kadar al herifin
10 YorumlaÇocuklar için boşanmamak saçma bence
21 YorumlaOyle birinin yoklugu oglunu mutsuz etmez ki.
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 720 cevap paylaştı.
m 10 ayDegil
10 Yorumla Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı. doğru bi karar degil
10 Yorumla
10 ayHayır
10 Yorumla
10 ayBu görseldeki film çok iyiydi ya
10 YorumlaÇalışıyor mu?
08 YorumlaBoşan gitsin
10 Yorumla- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Tembelliğinden, bahane bulmasından bıktım! Çocuk için boşanmamak doğru bir karar mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer