8 haftalık bebeğimi kaybettim. Şimdi yine hamile kalıp düşük yapmaktan korkuyorum. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?

bebeğim gelişmediği için kürtajla alınmak zorunda kaldı. bundan 27 gün sonra düzgün bir adet dönemi geçirdim. şimdi ise ikinci adetimi oluyorum ama 10 gün erken oldum. vücudum eski sağlıklı haline döner mi? bebek sahibi olabilir miyim?

8 haftalık bebeğimi kaybettim. Şimdi yine hamile kalıp düşük yapmaktan korkuyorum. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Cevapla