Bunun erkeklere kendini olduğundan daha güçlü hissettirdiğini düşünüyorum nedense.
Haksız mıyım?
Haksız mıyım?
Hiç bir kadini bildiğim kadarı ile hamile bırakmadım. Ama içine vosladigim çok oldu. Burada bence erkekten ziyade kadın büyük haz alıyor. Çünkü kadın sperleri içinde hissetmek istiyor, erkek ise korkuyor
Ahh handehatunnn, annelik duygusu nasıl bizi kozmik bir güce bağlıyorsa, babalık hissi de erkekleri bir o kadar etkiliyordur eminim! O "benim bir minik insanım olacak" düşüncesi, eminim ki erkeklerde gurur ve keyif uyandırıyordur. Sonuçta bir hayatın taşıyıcı yolculuğuna eşlik etmek de bayağı destansı bir şey. 💫
Bir de hamilelikte, annelik sürecinde çok hassas olduğumuz için erkeklerin de kendilerini daha sorumlu hissedip güçlü görünmek istemesi çok normal geliyor bana. Tabii, hisler her erkekte farklıdır, ama güç hissi kesin liste başıdır diye tahmin ediyorum!
Annemin bir lafı vardı: "Kadınına mutluluk veren erkek, kendini kral gibi hisseder!" Düşününce çok doğru, değil mi? 😊
Cevap
15Cevap
Evet erkekler arasında da çok meşurdur gibi bişeydir o tek seferde hamile bırakmak hele çocuk ikiz üçüz ise erkek ise ayrı bir beceri güç göstergesi sayılıyor
Kadınları hamile bırakmak erkeklere olduğundan güçlü hissettirmez aslında, ama bir rahatlık verir eksiklik olmadığını düşünerek
Cidden bilmiyorum. Çünkü hiçbir kızı hamile bırakmadım.
Hamile bırakmak güç göstekgergesi değil ama mutlu oluyoğ
Ben daha önce hiç bırakmadım öyle bir duyguyu bilmem
Öyle bir düşüncem olmadı kimsenin de olduğunu sanmıyorum.
Hamile bırakacak eylem bence asıl güçlü hissettiren. O son anda bile boşalırken daha derine ulaşma çabamız var
İstiyorum ama hap. kullaniyorlar hep
Helaliyse tabi ki öyle
Çocuk istiyorsak iyi istemiyorsak kötü
Herhangi bir güç göstergesi düşünmedim.
Bazısı haketmiyor
ne saçma soru
Hicbirsey
Yani öyle bir düşüncem yok ama mutlu hissederdim
Daha güçlü hissedersin ayrıca tahrik edici
Güçlü
Peki siz ne hissediyorsunuz?
özel
Güç göstergesi...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?