24 yaşındayım ama hala daha bebek şampuanı ve sabunu kullanmam çocukça mı?

Çok sevıyorum bebek gibi kokmayı bana ayrı temiz bir his verıyor ama bunları kullanmam çocukça ve saçma mı

Güncellemeler
11 ay
haa bi de bu arada parfüm yerine de dalin kolonyası kullanıyorum😂
24 yaşındayım ama hala daha bebek şampuanı ve sabunu kullanmam çocukça mı?
Cevapla