
#IyiliğiSeç

Bilinenin aksine bebek şampuanları hem bebekler hem de yetişkinler için gönül rahatlığı ile kullanılabilir örneğin Johnson's baby bebek şampuanları bunun için ideal ✌😊
#iyiliğiseç
Ben kullanıyorum 🥰ama makyaj temizlemek için bire bir 😊cilt dostu gerçekten tavsiye ederim
Uzun yola sık çıkan biri olarak ben gözlerim için Dr tavsiyesiyle kullanıyorum zaman zaman..
Eig için teşekkürler
Saçlarım kolay şekil alsın diye kullanıyorum
Cevap
6Cevap
Bebek şampuanı kullanmayı neredeyse hiç bırakmadım diyebilirim. Başlarda farklı markalara yönelsem de sonradan Johnson's baby ürünlerini keşfettim ve çok memnun kaldım. Içinde kimyasal olmaması ve saçları beslemesi onu vazgeçilmez yapıyor.
Oğlumla birlikte bende bebek şampuanı kıllanıyorum. Kullanmaya başladığımdan beri aç derisi problemlerimden kurtuldum, saçlarım yumuşacık ve capcanlı.
Ben dalin kullanıyorum. Saçlarım ipek gibi kokum bebek gibi oluyor😅
Evet ben kullanıyorum gözümün içinde gelincik çıkıyor o yüzden doktorum bebek şampuanı kullan diyor
Ben mecburen kullaniyorum cildim çok hassas yüzüm kirpiklerim için de gerekiyor 🐢
Saç dökülmesine karşı kullanıyorum aradabir
Gördüm kesinlikle 👍
Bende bunu kullanıyorum ayrıca içine bepanthen ampul ve bemiks ampul koyuyorum gayet başarılı
Reklam yapmayın boşuna pliiz. Göz yakmayan şampuan ama gözüme kaçtı gözüm çıkacaktı.
Kullaniyorum ara sıra.
Johnson's kullanıyorum ama Dalin vazgeçilmezim😂
Goz yakmadigi yalan ya benimkini yakiyo
Araba yıkıyorum bununla ben
ben arada şampuan değiştirirken kullanıyorum
Hayır, çok pahalı üstadım :)
Bende almayı düşünüyorum iyi temizliyomu
Yüzüm için kullanıyorum 😂
Bebek gibi yapıyor
Evet ama yüz temizleme için kullanırım 😅
Benim saçımı keçe gibi yapıyor
Varrrr
Arasira...
Beeen
Ben dalin kullanıyorum
Ben.
Evettt
Hayır kullanmam.
Dalin kullanıyorum
kullanmadım hiç
Arada bir
Kullanmıyorum
Bir ara kullandım
Gözlerimi yıkıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar