Selam arkadaslar kizim 38 günlük oldu ve bebekler nezaman kendini toparlar oyle yoruldum ki her 2-3 saate kalkiorum?

Biliorum anne baba olmak kolay degil ama bide destek yok ise daha da zor oluyor nezaman geceleri kalkmadan uyumaya baslar bebekler ve ya hangi ay dan itibaren daha kolaylasir

Selam arkadaslar kizim 38 günlük oldu ve bebekler nezaman kendini toparlar oyle yoruldum ki her 2-3 saate kalkiorum?
Cevapla