Bundan 1 ay önce hasta olduğu için doktorun verdiği ilaçları içiriyordum. İçerken ağladığı için boğazina yakıldı nefesi kesildi. Bende hemen kocamı aradım çocuk nefes almıyor çabuk eve gel diye kocam çocukla beni aldı telaşlıydı zaten bende çabuk sür çocuk nefes almıyor ölücek diye ağlıyordum o telaşla. Oda o panikle iyice gaza bastı eli ayağına dolaştı kaza yaptık. Benim kafam cama çarptı yanağıma 5 tane dikiş attılar. Çocuk kucağımdaydı eşimin ayaklarının altına düşmüş airbag açıldığından eşime bir şey olmadı çok sükür. Oğlumuzun köprücük kemiği kırıldı hala tedavi görüyor. Eşim hep beni suçluyor senin yüzünden öldü neden ambulansı aramadın neden beni telaş ettirdin diye. Haklıda o anlık telaşla bende ne yapacağımı şaşırmıştım. Bende kendimi suçluyorum oğluma baktikça içim parçalanıyor. Napicam bilmiyorum
Güncellemeler
11 ay
Öldü d3ğil "oldu"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer