7 aylık hamileyim esim boşanmak istediğini söyledi ne yapmalıyım?

Sabahtan beri ağlıyorum. Su sıralar zaten soğuk davraniyordu. Hiç ilgisi alakası yoktu. Sabahta bosanalim dedi başımdan kaynar sular döküldü resmen. Niye diyorum sevgim kalmadı devam etmenin anlamı yok diyor. Başkası mi var diyorum doğru düzgünce cevap vermiyor. Bende bağırdım çağırdım. Bi tokat attı sus diye başım döndü yere düştüm kolumdan sıkarak kaldırdı sus diyorum işte dedi. Neye uğradığımi şaşırdım. Evden git diyor. Ailem yok. Kimsesiz gibi biseyim. Karnim burnumda nereye gideyim diyorum. Nereye gidersen git diyor. Biraz oncede topla esyalarini diye yanıma geldi. Ne yapicam bilmiyorum.😭
Güncellemeler
11 ay
Eşyalarımı kendisi topladı. Daha doğrusu bavula tıktı herseyimi. İşten geldiğimde gitmiş ol, görmeyeceğim seni evde, yoksa kötü olur diyor.. Ailene git diyenler olmuş ama annem babam hayatta değil, tek çocuktum ben zaten. Akrabalar zaten memlekette uzağız. Uzak olmasak bile onların hiçbir faydası olmaz bana. Bir yandan sancim var neden bilmiyorum😢😖
7 aylık hamileyim esim boşanmak istediğini söyledi ne yapmalıyım?
Cevapla