AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
Hiç baba sevgisi görmedim, bu yüzden nasıl bir şey bilmiyorum.
Üzücü
Aynisi
Babalar kızlarının kahramanlarıdır. Umarım herkes iyi baba ve iyi evlat olur
Umarım
Sende iyi bir anne olursun inşallah
Eksikliğini hisseder elbet başkalarının baba-kız ilişkilerini görünce. Özel bir şeydir güvende hissetirir
Hani bir ağacın gölgesi vardır ya.. yorulduktan sonra oraya oturur soluklanırsın.. baba sevgisi öyle bir şey
Biz de görmedik ama baba olunca , babamın yapmadığınklı yapıcam çocuklarımı sevicem
Umarım
Önemli baba sevgisi görmeyen kızlar babası yaşında sevgili yapıyor sonra sevgi görmek için
Hepsi aynı değil ama
Geneli öyle oluyor
Kızın en zor zamanında elin iti değil babası olur. Baba olmak ayrı dert.
Olabilir
Hem kız hem erkek için çok büyük eksiklik elbette.. Yetim hissedersin yarım hissedersin
Genel değil bu yorumum ama evet, aksi halde baba sevgisini kendinden yaşça büyük sevgililerden talep ediyorlar.
Görmediği Sevgiyi dışarda arar olgun kendinden biraz büyük erkeklerle takılmak ister
Çok önemlidir baba sevgisi gormezsen yarın birgün bı erkekten beklersin goremezsin üzülürsün aldatilirsin affedersin o derece
Haklısınız
Bir çoğu eksikliği bahanesi ile kendinden baya yaşça erkeklerle birlikte olur. Sonra da baba sevgisi eksikliğim var diyip birlikte olurlar
Hmmm
En basit olarak karşı cinste bile Baba figürü ararsın. adam hayirsizsa seni kullanır atar.
maalesef erkek icin de aynisi rol model arar bulamazsa suruklenir durur..
Onu sadece cinsellik için arzulayan blr erkeğin sahte sevgisini aşk Sanar
Ben hergün keşke olmasa diyorum çünkü görunüş olarak var ama aslında yok ve sürekli huzursuzluk çıkarıyor.
Allah yardım etsin
İşiniz zor
Baba sevgisi önemli ve güzeldir. Görmeyenler travmatik hissedebilirler.
baba sevgisinin eksikliği hissediliyor, babasının prensesim diye sevdiği kızlarla denk olamayız biz.
Benimde annem babam ben 1 yaşındayken ayrılmışlar babam ama uzatan akrabam gibi hissediyorum o duygu pek olmuyor önceden kuzenlerim babaları ile sarılınca çok üzülürdüm imrenirdim şu anda bilmiyorum çok hissetmiyorum.
Bir yerden sonra insan hissizlesiyor
Evet babam var ama çok mesafeli bende sevgi görmedim bunun kötü yanı o sevgi açlığını kapatmak için yaşı büyük veya yanlış insanlar da o sevgiyi arıyorsun Türkiye de%80 böyle
Vallahi ulkecek akıl sağlığınız iyi değil
Mizz
İşte
Başkalarında ararsın onda bulamadığın sevgiyi berbat bir şeydir.
Evet ya
Bunun eksikliğini çekip de 1 tane bile namusuyla yaşayan kız görmedim yeni nesilde
Yanlış düşünüyorsunuz
Neden
Hiç bilmiyorum. Vardı ama sevgisini göstermedi. Kız çocuğu için önemli olmalı sonraki kararları için
Bencede
E tabii baba sevgisi görmediysen it kopuk erkeklerin en ufak sahte ilgisine kanıp hayatını mahvedersin
Sana bana sevgisini tarif edemem ama , yokluğunun heykelini bile dikerim
Aynisi
ben kucukken gorusmeyi kestik Şu an gorusmeye calısıyor ama tabiki sevgisini gormedigim dogru duzgun iletisim kurmadıgım biriyle su saatten sonra samimi olmak zor..
Hayatında hiç elma yememiş bir insana elmanın eksikliği sorulur mu? Ruh sağlığı normal bir babanın varlığı hayata daima üç sıfır önde başlamak demektir…
Yaşamadığım bir duygu ama merak etmişimdir hep, ... bir erkek tarafından koşulsuzca sevilmek güzel olmalıdır. ..
Neden senin de mi baban yok
Aynisi
Hiç sahip olmadığın bir şeyin eksikliğini hissedemiyorsun. Yani ben hissetmiyorum hiç sevmedi beni ben de sevgisini ya maddi manevi varlığını aramadım.
Erkek çocuk için de kız çocuk için de çok büyük eksiklik oluşturur.
Bencede
Babana bile güvenmediğin için daha kendi işini yapan güçlü bi kadın oluyorsun bi taraftan iyi muhtaç değilsin ya da anı kayıplar sarsmaz
Çok iyi bişey bence sevgi yoksulluğu hisseder
Neresi iyi onu anlamadım
Baba sevgisi gormemıs her kız dısarda arar bulamadığı sevgıyı
Maalesef
yanlış bir şey yaptığım zaman babam beni kayışla dövüyordu dayak arsızıydım o zamanlar
ben zaten kürt olduğum için dövüyor olabilir. türk olsaydım baba sevgisi belki görürdüm
Kürt Türk ne alakaki
Baba sevgisi çok güzel bir şey ne yaparsan yap senin yanındadır. Önceliği hrp sensindir falan
Haklısınız
İzmir'de beraber olduğum. kizlar genelde bana sevgisi görmemiş kisiler
sen de bundan faydalanıyorsun öyle mi?
@anonymy onlar istiyor
kendin dedin işte bilinçaltı bir eksiklikten ötürü istiyorlar
efendi ol faydalanma o kişilerden sen de acınacak hale gelirsin Allah muhafaza
İgrencsiniz
insan kendi kendinin doktoru olabilmeli benimde babam yok hiç tanımıyorum onu ama yalnız değilim tek başımayım herseye rağmen herseye inat gülmelisin
Sırf kız için değil erkek içinde öyle benim annem babam yok
ALLAH yardımcın olsun
Ben alıştım ua
Yalnız olmaya kimsem olmamasona
Hepimiz yalniziz beya
İstersen dertleşelim
Bir kızın hayata tutunmasında belkemiği rolü üstlenir.
Görmeyen dünyada kabuksuz kaplumbağa gibi hisseder.
Benim için çok önemli her gün işten gelişinde kapıda bekliyorum düşünün
Dünyanın en güzel şeyi baba sevgisi benim için..💝
Dogrudur
Baba sevgisi alamayan kız doğru eş seçimi yapamaz.
Doğru
Ülkede anneninde babanında psikolojisi bozuk
Ülkecek iyi degiliz
baban varken yoktur 🥹
Zor durum
ben cok kısa bi süre gordum ya
Sonra noldu
Baba sevgisi kız erkek fark etmez önemli 👍
Evet
Anne ve baba yokluğu büyük yokluktur.
Öyle
Çok şükür öyle bir eksikliğim yok
Dilerim ki olmaz
Baba şefkati gösteren insanlara aşık olur
Olabilir
İnsan eksikliğini tamamlamaya çalışır
Çok da takılmayın hayat devam ediyor
Teşekkürler
Diğer kızlara, çocuklara imrenir.
Çok dogru
Maalesef öyle çok insan var üzücü bir durum
Evet
Benim baba ex oldu cukcukkkk
Anlamadim
Ex exxxxxx Allahhhh
Evet yanlış kararlar vermesine sebep olur
Maalesef evet
ben de o kızlardan biriyim cok kötü babasızlık hele ki annen de sorunluysa bütün dünya sana karşıymış gibi geliyor
tabiki önemli.. en az anne kadar önemli..
Bencede
Evet çok önemli. Özellikle kız çocukları için.
Evet
Kesinlikle büyük eksidir kızlar için
Dogru
Baba işte ya sevsen bir dert sevmesen ayrı dert
Anliyorim