3,5 aylık hamileyim. Çok kötü midem bulanıyor. Kokulardan, yemeklerden..
Ağzıma bir lokma atsam kusacak gibi oluyorum. İstahim çok kapalı yemek yiyemiyorum. Esim İşten geldi bugün ne yedin falan diye sordu. Bende bisey yemedim. Canım istemiyor dedim. En sonunda kizdiracaksin beni. Sen yemezsen bebek nasıl gelişsin büyüsün. Bari onun için ye. Yazık değil mi falan dedi. Bende kolay mı sanıyorsun neler yaşadığımı biliyorsun dedim. Böyle deyince kolay değil ama yemen lazım bebeğe bisey olacak Sen de halsiz düşüyorsun falan dedi. Tepkisinde haklı mı?
Ağzıma bir lokma atsam kusacak gibi oluyorum. İstahim çok kapalı yemek yiyemiyorum. Esim İşten geldi bugün ne yedin falan diye sordu. Bende bisey yemedim. Canım istemiyor dedim. En sonunda kizdiracaksin beni. Sen yemezsen bebek nasıl gelişsin büyüsün. Bari onun için ye. Yazık değil mi falan dedi. Bende kolay mı sanıyorsun neler yaşadığımı biliyorsun dedim. Böyle deyince kolay değil ama yemen lazım bebeğe bisey olacak Sen de halsiz düşüyorsun falan dedi. Tepkisinde haklı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 