Hamileyim ama yemek yemiyorum diye esim kızıyor. Kızmakta haklı mı?

3,5 aylık hamileyim. Çok kötü midem bulanıyor. Kokulardan, yemeklerden..
Ağzıma bir lokma atsam kusacak gibi oluyorum. İstahim çok kapalı yemek yiyemiyorum. Esim İşten geldi bugün ne yedin falan diye sordu. Bende bisey yemedim. Canım istemiyor dedim. En sonunda kizdiracaksin beni. Sen yemezsen bebek nasıl gelişsin büyüsün. Bari onun için ye. Yazık değil mi falan dedi. Bende kolay mı sanıyorsun neler yaşadığımı biliyorsun dedim. Böyle deyince kolay değil ama yemen lazım bebeğe bisey olacak Sen de halsiz düşüyorsun falan dedi. Tepkisinde haklı mı?
Hamileyim ama yemek yemiyorum diye esim kızıyor. Kızmakta haklı mı?
Cevapla