Doğum zamanım yaklaşıyor ne yapmam lazım?

Merhaba 39 haftalık hamileyim haftaya 40. Haftamız doluyor. Ne bir ağrı ne bi sancı hiç bişey yok. Normal doğum yapmak istiyorum. Sezeryan olsun istemiyorum. Özele gidiyorum doktorum ısrarla sezeryana yönlendiriyor bence kendini düşündüğü için uğraşmak istemiyor. Bebeğin doğum kanalına inmesi lazım dedi ama benim bebeğim hala mide kısmında toplanıyor aşağı inmedi hiç. Yürüyüş yapıyorum, hurma yiyorum hareket ediyorum hala aynı. 40 haftadan sonra bebekler kakasını yermiş diye duydum bilmiyorum ne kadar doğru. Çok kafaya takıyorum sezeryana girmemek için uğraşıyorum ne yapmam lazım. Nasıl bebeği kanala indirebilirim kolay bir doğum için ne yapmam lazım bilgi verirseniz sevinirim
Doğum zamanım yaklaşıyor ne yapmam lazım?
Cevapla