Anneme karşı hep iyi bir kız olmaya çalışıyorum, ama çok yoruldum?

Benim annem çok fedakar biridir. Herkese her şeye karşı. Ben tek cocugum bana da öyle. Ama 42 yaşında olsa da o fiziksel ve ruhsal olarak hasta bir kadın maalesef. Onla hep iyi anlaştık. Hiç üzmemeye çalıştım onu. Ama artık kendi istediğim şeyleri yapmiyorum ona çok bağımlıyım. Onsuz bir hayat düşünemiyorum. Ona iyi koşullar sunmadan evlenmek bile istemiyorum. Ne yapacağım..
Anneme karşı hep iyi bir kız olmaya çalışıyorum, ama çok yoruldum?
Cevapla