Esim 2. Çocuğu istiyor ama ben tek çocuk yeterli diyorum. Esim bu konuda haklı mı sizce?

5 yaşında kızım var. Esim bir cocuk daha yapalım vakti geldi bence falan diyor ama ben 2. Çocuk istemiyorum. Tek çocuk her zaman daha iyidir bence. Ayrıca hamilelik süreci doğum vücudu toparlama vs bunlar zor süreçler. Eşimde kardeşi olsun tek kalmasin diyor. Su sıralar beni ikna etmek çabasında ama ben 2. Bir çocuğa sıcak bakmıyorum. Tek çocuğum olsun hep onunla ilgileneyim bütün ilgim alakam onda olsun istiyorum. Haksız mıyım?
Esim 2. Çocuğu istiyor ama ben tek çocuk yeterli diyorum. Esim bu konuda haklı mı sizce?
Cevapla