Benim gibi hiçbir zaman çocuk doğurmak istemeyen var mi?

Ben gibi çocuk sevmeyen.. çocuğu ayakbagi, sorunları bitmek bilmeyen varlık.. özgürlük kısıtlayıcı olarak gören kadın arkadaşlar var mı merak ediyorum? Yapanların çoğu kendine itiraf edemesede yaşlandığı da kendine bakılması için yapıyor. Neden çocuk yapıyorsun sorusuna bile verecek mantıklı bı cevap bulamıyor birçoğu. Çocuk yapmamanin avantaji daha cokkken (bana göre) yüzlerce şey sayılır tabi buraya sığmaz bile. En başta zaten hayatın tamamen degisip bı başka varlık içinde kendini unutup paralamak hayatı kacirmak uykusuz geçen yıllar çocukluk ergenlik problemleri simarikligini kontrol edememek. Anne babaya yapılacak asilikler ilerde arkadaşları nasıl olacak başkasına bela olacak mı vsss bisuru faktör varken.3_5_10 tane yapanları kültürsüz eğitimsiz olarak görüyorum kesinlikle

Benim gibi hiçbir zaman çocuk doğurmak istemeyen var mi?
Cevapla