Küçük yaşta tablet/telefon kullanımı hakkında ne düşünüyorsunuz, Sınır koymak şart mı?

1 saat televizyon, 1 saat tablet veriyorum, onun dışında oyun ve ders çalışıyor ya da dışarı çıkıp hava alırlar, günü böyle kapatıyoruz...🙂🌸

Küçük yaşta tablet/telefon kullanımı hakkında ne düşünüyorsunuz, Sınır koymak şart mı?
Küçük yaşta tablet/telefon kullanımı hakkında ne düşünüyorsunuz, Sınır koymak şart mı?
Cevapla