Eşim erkek çocuğumuz olmadığı için çok üzülüyor?

yani üzüldüğünü hissediyorum ama pek göstermemeye çalışıyor herzamanki gibi. 1 hafta önce kızım doğdu cinsiyet testi yaparken doğmadan önce 1-2gün boyunca üzüldüğünü görebiliyordum ama çok çaktırmıyordu şimdi sanki kız çocuklarımı çok umursamıyormuş gibi davranıyor. ilk hamile olduğumu öğrendiğimde kesin erkek çıkacak böyle güçlü tekme attığına göre demişti mirasimi ona bırakacağım falan diyordu şimdi suratı asık. ne yapmalıyımda onu rahatlabilirim ya da mutlu edebilirim

Eşim erkek çocuğumuz olmadığı için çok üzülüyor?
Cevapla