Üçüncü çocuğumuzun da erkek olacağını öğrenen eşimin yüzü düştü, bu kadar üzülmesi normal mi?

2 oğlum var 3. ye hamileyim dün cinsiyetinin yine oğlan olduğunu öğrendik eşimin yüzü düştü kız olmadı diye çok üzüldüm? Sonuçta cinsiyeti ben belirlemiyorum bende önce sağlık sonra kız olsun istiyordum ama Allah nasip etmedi kız çocuğu çok üzüldü yani yüzü düştü benimde canım sıkkın sizce üzülmesi normal mi
Üçüncü çocuğumuzun da erkek olacağını öğrenen eşimin yüzü düştü, bu kadar üzülmesi normal mi?
Cevapla