Evlilik dışı hamileyim doğuma bikaç ay kaldı çocuk doğunca sosyal hizmetlere verme taraftarıyım aydınlatın beni?

Yaş 19 evlilik dışı hamile kaldım babası kim bilmiyorum doğuma az kaldı çocuk doğunca direk hastanede sosyal hizmetlere vermeyi düşünüyorum alırlarmı çocugu herhangi bi sıkıntı çıkarma bana. Hemen neden vereceksin falan demeyin götürecek yerim yok ailem bilmiyor kendime bakmaya acizken ona hiç bakamam şimdiden ondan nefret ediyorum. Ben demedim ona rahmime tutun.

Güncellemeler
1 yıl
Hastanede sorun çıkarmı durumumu izah edince alırlarmı çocugu çünkü benle olursa sokaklarda kalıp rezil olur aç kalır. Cvp verin
Evlilik dışı hamileyim doğuma bikaç ay kaldı çocuk doğunca sosyal hizmetlere verme taraftarıyım aydınlatın beni?
Cevapla