Yeğenim 2.5 yaşında her gece 3 4 kere uyanıp bebek gibi ağlıyo normal mi?

Güncellemeler
1 yıl
Aşırı sinirli bi çocuk. Hoşuna gitmeyen her şey için çığlık atıyo tırmalıyo ısırıyo. bazen uykusundan uyanıp durmadan çığlık atıyo ağlıyo hiç kimse yaklaşamıyo yerlerde yuvarlanıyo sinirinden kendini yerden yere atıyo. Doktor ilaç yazmıştı ama ciddi bi şeyi yok demiş. Ama bana hiç normal gelmiyo😐
Yeğenim 2.5 yaşında her gece 3 4 kere uyanıp bebek gibi ağlıyo normal mi?
Cevapla