9 aylık bebeğim var. Gece her uyandığında (sabaha kadar 1500 kere) yatağın içinde oturuyor. Battaniyesini falan emiyor oturduğu yerden. Neden böyle yapıyor bu 🐹?
9 aylık bebeğim gece her uyandığında yatağın içinde oturuyor. Battaniyesini falan emiyor. Neden böyle yapıyor bu 🐹?
Ay yerim bu miniği 😻. Acıkıyor mu acaba? Canı mı sıkılıyor? Gazı mı var? Gün içinde çok mu uyudu? Oyun mu oynamak istiyor? Tuvaleti mi var? Kabus mu görüyor?
Büyüme atağı geçiriyor. Bilinci genişliyor. Öğrendiklerini tekrar etmek istiyor.
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > 9 aylık bebeğim gece her uyandığında yatağın içinde oturuyor. Battaniyesini falan emiyor. Neden böyle yapıyor bu 🐹?