Kızım evde yaşananları dışarıya anlatıyor neden yapıyor olabilir?

Kızım 2. sınıfa gidiyor 8 yaşında. 2. sınıfa geçtiğinden beri sınıf arkadaşlarının anneleriyle neredeyse her karşılaştığımda evde yaşanan şeyleri bana soruyorlar iyi ya da kötü bir olay fark etmiyor, atıyorum eşimle kavga etsem gidip arkadaşlarına anlatıyormuş bir çok kez bağırmadan, kızmadan yapmamasını söylediğim halde bu huyunu sürdürmeye devam ediyor ilgisiz, sevgisiz bir çocuk kesinlikle değil ama neden böyle yapıyor olabilir bilen ya da tahmini olan var mı?

Kızım evde yaşananları dışarıya anlatıyor neden yapıyor olabilir?
Cevapla