Kızım regl olduğunu benden gizliyor. Niye böyle sizce?

Dolabımda ped vardı. Onların azalmasıyla farkettim. Kızımın yaşı geldiği için ben zaten bilgilendiriyordum böyle birsey yaşayacağını ne yapması gerektiğini bir anne olarak anlattım hatta kızımla hep arkadaş gibiyim bana herseyini anlatsin istiyorum genelde anlatır ama bunu benden gizliyor. Bugün yanına gittim anlatman gereken bisey var mı bana dedim hayır dedi. Neden gizliyor anlamıyorum ben annesiyim sonuçta...
Kızım regl olduğunu benden gizliyor. Niye böyle sizce?
Cevapla