Bebeğim kabız oldu yapamıyor ağlıyor lütfen yardımcı olun?

Oğlum 10 aylık kabız olmus sabahtan beri zorluyor yapamıyor ağlıyor anusune siringayla bebek şampuanı serum fizyolojik filan sıktım evde başka bişey yoktu elma armut yedirdim zorla iki kaşık hoşaf verdim yani bana mısın demiyor muz yiyordu sanırım ondan oldu bu dediklerimi yaptıktan sonra az bişey yapmış ama çok sert ve katı sonrada canı acıdı sanırım baya ağladı :( eşime söyledim fitil al diye ise yarar mı başka çarem kalmadı çünkü

Bebeğim kabız oldu yapamıyor ağlıyor lütfen yardımcı olun?
Cevapla