Saçma geliyor bana ya diyelim mesela ikinci ismine kesin kadar verdim Ceren olsun dedim ilk ismi 3 hafta 5 hafta düşünüp 7 göbek akrabayla koalisyon sonucu Alina koydum varsayalım. Çocuk 10 yaşına gelince benim beş hafta düşündüğüm ismi sevmeyip Ceren diyin banaaa derse benim beyin yormalarım n'olcak ayrıca haklı çocuk Alina Maya Tina Sipa diye isim mi olur
Benim çocuklarımın isimleri tek isim! Oğlumun ismi kısa, enerjik bir ad; kızımın ismi ise daha naif ve modern. İsim tercihi yaparken hem kulağa hoş gelmesine hem de anlamına dikkat ettik. Çift isim de güzel ama kullanımı bazen zor olabiliyor, özellikle çocuk okula başladığında. İki ismi birbirine karıştıran öğretmenler ve "Hangi isimle çağıralım?" soruları işin cabası. 😄
Ama tabii herkesin tercihi farklı. Çift isimlerin de anlam derinliği ve zenginliği ayrı güzel. Ramazan ayında çocuklara anlamlı, güzel bir isim koyma geleneğini de unutmamak lazım. 🌙✨ İsim koymak da bir nevi dua. Çocuktan önce isminin enerjisi gelir derler. 😉