Nasıl kürtaj yaptırdınız? Bir prosedürü ya da keşkeniz var mı?

Gebe olup olmadığımdan emin değilim. Fakat eğer öyleysem doğurmak istemiyorum. Siz nasıl emin oldunuz ne gibi belirtiler vardı? Gebeliğinizi sonlandırma aşamasında devlet ve ya özel hastane süreci ne gibi farklarla yönetir? Bi kaç saat içinde halledilebilir bir işlem mi? Lütfen detay verin...
Nasıl kürtaj yaptırdınız? Bir prosedürü ya da keşkeniz var mı?
Cevapla