Alttan muayene de canım acıdı fakat düz sedyeye yattigim çatala cikmadigim için olabilirmi? tecrübesi bilgisi olan yazarmi?

Çocuk sahibi olmama engel var mı diye düşünüp kadın doğuma gittin doktor kadındı alttan muayane dedi düz sedyeye yatırdı beni bacaklarımı ayirdim ama çok acıdı bağırdım bakamadi doğal olarak birlikte olmak gibi bişey dedi sonra ultrosonla da bakamadım idrara sıkışık olmadığım için sanırım ultrosona gün aldım mecbur develt Hastanesi'nde böyle aci duyan var mı ben çok aşırı acıdı ilk gece de böyle acımışti kasildim utandım o ayrı ama çatala çıkartmadan bakıp acı duyan var mı bundan mi acimistir niye çatala çıkartmadan bakmaya çalıştin da diyemedim baktiramazsam ne olacak hamileyken falan da bakiliyormu böyle lütfen bilgisi olan yazsın sağlık konusu bu
Güncellemeler
1 yıl
Lütfen özellikle bunu bilen bayanlar cevaplasın kasılan eden ağrı hisseden var mı çatala cikmadigim için olabilirmi özellikle sorum bu?
Alttan muayene de canım acıdı fakat düz sedyeye yattigim çatala cikmadigim için olabilirmi? tecrübesi bilgisi olan yazarmi?
Cevapla