AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Direk konuş bence. Lafı gevelemeden. Net ol. Eksiklerini yüzüne karşısöyle
Evlenmeden önce konuşmasaniz işte böyle oluyor arkadaşlar.
Kısacası sen indan boşanmak istiyorsun da kendine biraz zaman arıyorsun
Yani çocuk istemiyorum de direk ama sen baba olmayı hak etmiyorsun gibi bir cümle kurma bence
ondan dolayımı çocuk istemiyorsun yoksa genel isteğinmi yok
Boşan bacım adamı babalıktan mahrum bırakmaya ne hakkın var
Adam kaldıramaz diyor
@Sipahi001 bu onun görüşü böyle düşündüğü bir adamla evlenmesi saçma değil mi? Belki gerçekten harika bir baba olucak ama kadın bunun farkında değil? Veya birlikte bunu yapmaları uygun değil ama bi başkasıyla uygun
Söylemek yerine direkt boşan. Sen böyle düşünene kadar bir bakmışsın hamilesin
Sakin bir dille hazır olmadığını söyle ertele sağlıklı bir ortam da çocuk büyüyemezse yapmanın anlamı yok
2 yıldır hamile kalmamışsın. sprmleride üşengeç demekki
Yok korunmaya ikna ettim
ozaman hemen çaktırmadan sprial taktır.
Baba olduktan sonra değişiyorlar benim eşimde öyleydi
Bencede.. bu düşünceler gercekmi yaa bu kız feyk olmalı bence
Erkekler baba olunca yaş aldıkça olgunlaşır kadınlar gibi değiller
Kadın da anne olunca değişir bence.. yok inanmıyorum soru soran fayk bence
Kadın doğurmadan değişiyor olgun düşünüyor
Fake olduğunu sanmıyorum
Ama doğum. buyuk bı olay.. bence kadının haytainda kırılma noktası. çocuğu sahiplenme eşe bakış degisir
Tabi ki orasi öyle fiziken ruhen değişiyo insan anaç kadınlar vardır illaki
Tabii.. siz berkarsniz herhalde evlenin bı de anne olun acayip degisceksin
Anneyim zaten
Aa pardon ben sizi genç kız sandım 🙈👍
O diğer konuştuğun da benim 😂😂
Yemin et ciddi mi. nasıl yaaa
E burada gizlisin
Evet sorun mu var 🤔
Ne sorun olcak aynı profilden nasıl hem açık hem gizli oldun diye merak ettim
Özelden yazmak istemiyorsun herhalde
eşine bence başka birinden çocuk yapmasını söyle
Boşan o zaman ama boşanmak çok zor benimde bosanmam. lazim yapamiyorum
Aslında bence sen evliliğini sorgulamaya başlamışsın. Kolay bir karar değil. Aile terapisti ile bu süreci yönetmeni öneririm.
Yani ben su an 2 yildir sevgiliyim boyle biriyle evlenecektik yakinda boyleyken bile vazgecemedim evlenince ne okurdu bilmiyorum ama eminim ki daha ilerleyen zamanlarda bu ilgisizligi yuzunden baska birisinin ilgisi kendine cekebilir
Evet öyle oluyor genelde
Direk söyle gitsin ya da bir aile terapisi öner ya bu üşengeçliğini üzerinde atarsın ya da ben tek başıma bir çocuk sorumluluğu alamam de
Evliliğin henüz sinavindasin ilk üç yıl kuralı var öldürecek duruma bilegelirsin sonra güzelleşiyor emin ol tabi herkes için geçerli degil
Şey de çocuk için biraz erken yağlanmak istemiyorum gençken yaşayalım yaşıcaklarımızı de anlat dinlemezsede hap iç
Bu yaşta ne evliliği hayatını yaşasaydın keşke ne acele ettiniz tabi yapma çocuk 26 27 yaşına gelince yaparsınız
Çocuk yapmak başlıca saçma zaten normalde tatlı geliyor ama hiç çekilmez günde 8 saat tatlıysa 16 saat çekilmez
o anlamadan korunman yeterli ileri yaşta isen rahimini aldırabikrisin işte söylemenede gerek yok eğer söylersen boşanma olabilri
Bence eşinle konuşup onun kendini düzeltmesini sağlaya bilirsin
Düzelmiyor, 1 hamilelik geçirdim onuda bir şekilde düşürdüm ama düşürene kadar bana olan davranışlarını vördüm demekki çocuğu olsada umursamaz olur
Peki neden böyle çok mu tartışıyorsunuz pisikolojik mi bozuldu evlenmeden önce böyle miydi
Böyle değildi tabili ve aslında tartışmayi biraktim onla artık çok yoruldum kendimi ve isteklerimi ona açıklamaktan artık tartışmıyorum bile kendi huzurum için susuyorum
Simdiden seni kiriyosa sakin yapma kuzum apacik istemiyorm ben der gcersn erken daha dersin yani ben yaptimda noldu bak sonuc bosaniyoruz 2 cocukla. kaldim ortada sakin yapma yani
Niye boşanıyorsun abla
Anlasamiyiruz diyelim kuzum eve grmiyo ilgisiz coxuklara bana karsi iciyor hergun sarhod. gliyo yni biyere getrmiyo 1 dakka gormuyorm yuzunu
Sen hacet namazını kıl devamını Yüce Allah-u Teala gerisini haleder.
senden çocuk istemiyorum pis adamm ( anası pis adam)😒😒😒😒
Yani neden onu soylemek yerine çocuk istemeden ayrılmayı düşündüğünü soylemiyosun
Boşanmak istediğini söyle evli kalıp çocuk yapmam diyemezsin adama
Bence bunu daha yaşomız genç diyerek erteleyebilirsin
Sen bence bırak çocuğu filan, direk eşinden ayrılmayı düşün. Böyle biriyle ömür mü geçer?
Eşine syle boşan sen ondan sogumussun ne azından daha gelecginile oynamayın
Sen bence eşini istemiyorsun bu ilişki boşanmayla biter
Anlasilan sevmiyosun ve yatakta da mutsuzsun
Bi süre söylemeden korun sonra da boşanma davası aç
Boşan böyle düşünüyorsan
Çocuk olunca farklı olur bence o babalık duygusundan dolayı
Bunu evlenmeden önce konuşsaydınız daha iyi olurdu ama iş işten geçmiş yani karşısına çıkıp diyceksin baya ben çocuk istemiyorum diye
Medeni insanlar gibi konuşun.
Her konuda hep beni suçlayan özür dilemeyen her şey benim suçummuş kendisi harikaymış gibi davranan biri ile zor?
O zaman uzaklaş ondan. ya da medeni birisi olarak konuşarak çözmeye çalışın.
Çocuğum olmuyor de geç.
O nasıl olcak hastaneye gider
bize söylediğin gibi
çocuk ona çekmez ki
boşanmak istediğini söylemelisin bence
Peki. O cocuk istiyor mu?
Bunları olduğu gibi söyle konuş detaylı.
Ayrilmayi dusunmuyor musun
Yatak durumu nasıl
Pat diye söyle
Soz vermistin de unuttuysan eger
Insan sevdiği adamdan çocuğu olsun ister.
Bu ülkede çocuk yapmak mantıklı mı?
@met96 aile güzel bir şey
Ekonomik olarak güçlüyse güzel
@met96 o zaman çalışıp kazanırsınız. Bu dünyada başka ne işimiz var. Çalış kazan ye
Çalışma şartları önemli bir çok arkadaşım fabrika, inşaat, restoran gibi yerlerde uzun saatler çalışıp hayattan zevk almıyor kazandıkları para ile ev, araba alma ihtimalleri çok düşük ekonomi bu kadar kötüyken çocuk yapmak fakirlere göre olmamalı
@met96 psikologa git lütfen. Fakirleri falan savunduğun yok senin. Farkında değilsin ama kibirlisin. Herkesin haklari belli. Fakirsen çocuk yapma ne ya, allah rızkını veriyor herkesin. Sınırlı kaynak diye uyutuyorlar milleti. Anne baba olmak isteyen herkesin anne baba olmaya hakkı var bırakta herkes kendi düşünsün evladını. Cevap falanda yazma. Sen çocuk yapmazsın olur biter. Iyi anne baba olacaklar anne baba olsun , zengin fakir ayrımı olan degil.
Aynen revah içinde büyüyor çocuklar bolluk bereket var et, süt, meyve ohhh bol bol tüketip sağlıklı besleniyorlar ben abartıyorum
@met96 ben öyle mi diyorum.
Fakirler çocuk yapmasın dediğim de bana kibirlisin diyorsun ya sen ve senin gibiler de bencilin önde gidenisiniz çocuk sevgisini tatmak için yetersiz de olsanız çocuk yapmayı bilirsiniz anca
Yanlış anlama ama o zaman neden evlendin.
Ayrıl o zaman?
böyle biriyle zaman kaybetme sebebin ne
Çok kırılır öğrendiğinde
boş ver oda beni kırıyor hep
Seni boşar bu kadar basit
Boşanmak istiyorum desen daha iyi
çocuk istemediğin biriyle evli kalmak mantıksız
Anne olunca merak etme o küçücük şey seni eğitiyor
Sanırım ayrılık gördüm
benden yapabilrizsin çocuk
Başladı yine trol mesaisi
@Sademsi yok
Var görmüyor musun cevabını gelmiş benden yapın diyor clekgpelfşelf
@Sademsi mal
Altında kal
@Sademsi tm
Aferim
Oo, zor senin durum. O yaşta üşenme..
Açıkça ifade et bence.
Söyle bosan ikiniz de rahat edin
Söyleme korun