Bebeğimi kendime nasıl bağlarım bensiz ağlasın durmasın istiyorum?

Kayınvalidem ve görümcem çok kötü insanlar 2haftalık gelindim evime b*yü yaptırmşlar sonra onun suyunu eşime ve bana içirmşler, evliliğimizn 34. günü saldrdılar annemin evine gelmek zorunda kaldm… şimdi 44günlük erkek bebeğimiz var, hala barışmadık kadın ailesinden birini öldürmüşüm gibi düşman bana, bebeği ilk duyduğunda aldır demiş eşime, bebek doğduktan hemen sonra eşim fotoğrafını atıyor annesine ve şu yanıtı alıyor “Allah babalı büyütsün” eşimin mesajlarında gördüm şok oldum bu nasl vicdansızlk naptm ben dedim kendi kendime.. eşim hastaneye çağırmış böyle günde küslük olmaz gelin demiş annesine, annesi de benim başka oda ya alınmamı istemiş yoksa gelmem yazmış, sezeryanlıyım onun için başka odaya geçecekmşim😅herneyse15 20gün oldu, eşime bebeği bensiz görmek istedğini söylemş emen bebeği düşünün ben de kabul etmedm çünkü her kötülüğü beklyorum..

Bebeğim benim olmadığm yerde durmasn istiyorum ne yapmalyım lütfen yardmcı olun çok korkuyorum her şey bekliyorum yardımcı olun lütfen🙏

Bebeğimi kendime nasıl bağlarım bensiz ağlasın durmasın istiyorum?
Cevapla