Kayınvalidem ve görümcem çok kötü insanlar 2haftalık gelindim evime b*yü yaptırmşlar sonra onun suyunu eşime ve bana içirmşler, evliliğimizn 34. günü saldrdılar annemin evine gelmek zorunda kaldm… şimdi 44günlük erkek bebeğimiz var, hala barışmadık kadın ailesinden birini öldürmüşüm gibi düşman bana, bebeği ilk duyduğunda aldır demiş eşime, bebek doğduktan hemen sonra eşim fotoğrafını atıyor annesine ve şu yanıtı alıyor “Allah babalı büyütsün” eşimin mesajlarında gördüm şok oldum bu nasl vicdansızlk naptm ben dedim kendi kendime.. eşim hastaneye çağırmış böyle günde küslük olmaz gelin demiş annesine, annesi de benim başka oda ya alınmamı istemiş yoksa gelmem yazmış, sezeryanlıyım onun için başka odaya geçecekmşim😅herneyse15 20gün oldu, eşime bebeği bensiz görmek istedğini söylemş emen bebeği düşünün ben de kabul etmedm çünkü her kötülüğü beklyorum..
Bebeğim benim olmadığm yerde durmasn istiyorum ne yapmalyım lütfen yardmcı olun çok korkuyorum her şey bekliyorum yardımcı olun lütfen🙏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer