Anne yarısı olmak en güzel hislerden biri değil mi? Sizin yeğenlerinizle aranız nasıl?

İlerde annelik duygusunu yaşar mıyım bilmiyorum fakat onlar benim canımdan öteler nasıl da seviyor sahipleniyorlar beni 🥺 Miniğim kurabiye adam yapmak istemiş birlikte aktivite yaptık çok sevindi.🤍
Anne yarısı olmak en güzel hislerden biri değil mi? Sizin yeğenlerinizle aranız nasıl?
Anne yarısı olmak en güzel hislerden biri değil mi? Sizin yeğenlerinizle aranız nasıl?
Cevapla