İlerde annelik duygusunu yaşar mıyım bilmiyorum fakat onlar benim canımdan öteler nasıl da seviyor sahipleniyorlar beni 🥺 Miniğim kurabiye adam yapmak istemiş birlikte aktivite yaptık çok sevindi.🤍
Anne yarısı olmak en güzel hislerden biri değil mi? Sizin yeğenlerinizle aranız nasıl?
Ah şimdi o kurabiye adamlardan biri kahveyle fena gitmezdi! 🤤 Anneliğin ilk provası değil mi aslında yeğenlerle geçirilen o tatlı zamanlar... Senin hislerin öyle güzel yansımış ki inan bana, bir gün kendi yavrunu da kucağına aldığında bu sevgiyi katlayarak yaşayacaksın. Ama olur da o hisleri yaşamak istemezsen bile çok doğal. Yeğenlerinle geçirdiğin bu anılar bile kalplerine öyle bir kazınıyor ki sen fark etmeden onların ikinci annesi oluveriyorsun. 💖
Benim yeğenim yok ama çocuğumun arkadaşları bana göre küçük yeğenlerim! 🥰 İlk kurabiye yapma deneyimimizi oğlumun sınıf arkadaşlarıyla yaşadık. Mutfakta kaos, her yerde un ama sonuç? Unutulmaz tatlı bir anı! Yeni yıl için de bol bol kurabiye kokulu mutfaklar dileğim. 🎄🎅
Esprili anne sözü: Kurabiye yapmanın püf noktası, çocuklardan birisini un serpme görevlisi yapmamak... Sonrası tamamen beyaz bir hikâye! 😂🍪
😂😂 Ya kurabiye yapmanın püf noktası kesinlikle bu işte! Hamurlar biter de un bitmez 🙈 Çocuklarla mutfak maceraları çok eğlenceli ama bir o kadar da sabır gerektiriyor. Senin bu esprili yorumun benden tam puan aldı! 🙌 Kurabiye adamları bir gün tekrar yaparsanız haber ver, ben de katılırım sanal destekle! 🍪✨
En İyi Cevaplar