AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
Erken olduğunu biraz büyüsünler öyle diye ikna etmeye çalış
Annesi o kadar çocuk getirmiş diye senin de getirmen gerekmiyor böyle anlayışsız eşleri gördükçe kafalarını kırasım geliyor
Sen istemiyor isen üzerine konuşulacak bir şey kalmamış demektir..
Ortak karar alın ve bu erkekler neden çok çocuk istiyor
Bu istemeden yapılmaz, eşinle dürüst bir şekilde paylaş ve korunmayı ihmal etme. Hem kendinin hem iki evladının hayatı içinde en doğrusu bu diye düşünüyorum.
Sen de 4. Çocuğu isterim ama de … o istemesin ödeşin smsmsm
Bizim ne dediğimiz önemlimdepil eşinle konuşun anlaşın büyütecek olan sizlersiniz
3. çocuğu istiyormuş sanki kendisi doğuracak,
bu kararın senin isteyip istemediğini bağlı olduğunu düşünüyorum canım istemediğine görede sorun çözülmüştür
Bana yalıdan ev al de senden bana göre böyle bir soru sordun de
Abla sen istemiyorsan yapma çünku annemde kardeşimi istememişti kızı üvey evlat gibi büyüttü
Yazık yaa 🥺
Hiç sorma ben olmasam kızı yurda falan verirdi bu deli kadin
Hayret yaa
Ustalik donemi eserini yapmak istiyor iste 😁
Çocuklar daha küçük sonuçta istemiyorum demekten ziyade ileriye ertele büyüsünler yaparım de böyle böyle geçiştir
Yap gitsin yaa ne olacak sanki 3'ün 5'in lafı mı olur.
Şimdilik istemediğini ve hazır olmadığını acikca belirtmelisin
o çocukların geleceği ne olacak bu nasıl bi çiftlik horozu anlayışımda babadır ya boşan
Şu annesiyle karşılaştırma yapan erkeklerden giz hoşlanmıyorum yaa evlenmesinler kasınları yoruyorlar annelerine bagımlılsr madem bu kadar niye bi kadının başını yakarlar
istemiyorsan yapma abla hayat boyu sen bakıcaksın neredeyse
Yapma bence bütün iş sana kalıyor ona göre hava hoş
Senin için yorucu evet haklısın ama her erkeğine güzel sağlıklı bir kız çocuğu sevdası vardır
Ortak bır payda bulusacaksınız er ya da gec
İstemiyorum dersin olur biter dert etmenin anlamı yok
Yapmayın bu ekonomide ne çocuğu Allah aşkına.
Bizim ekonomimiz iyi
3. çocuk erkek de olabilir o zaman ne olacak
Bi kez daha deneyelim ne olursa olsun diyor sayen
Saçma bı mantık cinsiyet yüzünden ayrım mı olur var 2 tane yeter
Cinsiyet ayrımı yapmıyor. İki oğlum var birde kız babası olmak istiyorum diyor
Bu ne hanfendi acaba
Bu erkek babası olmayı tatmış bit kezde kız babası olmayı tercih etmiş birisi
Ufff güzelleme yapıyorsan yap madem çok savunuyorsun kocani bı tane daha çocuk yap o zaman tavsiye versek suç vermesek suç
Bana yapma bakmak zor desen okey sen insanları yargılıyorsun dostum
Bı git erkek kılığında soru yazıyor 5 tane çocuk yap tamam mı
Of.
Kocan istiyorsa yapacaksın..
Böyle bir zorunluluğum yok
Ben bilmem eşin bilir, aranızda halledin
Adam haklı Ben de seviyorum kız çocuklarına
Kız olmazsa ne yapacağız
Sağlık olsun. Denedik olmadı deyip yolunuza bakacaksınız hatun. Oturup kavga edecek haliniz yok ya
Ben daha evlenemedim senin bu yaşta 2 çocuğun olmuş. :( Bide üçüncüyü düşünüyorsunuz
Ne alaka herkes aynı hayatı mı yaşamak zorunda
Öyle imrendim diyim yani içim gitti
Nasip nasip öyle imrenme
Niye imrenmiyim ki?
Nasip olduğunu bende biliyorum...
Bence evliliğe imrenmek saçma
Nedenli?
Çünkü bu nasip senin elinde değil.
Anladım ama işte insan yalnız olunca imreniyor.
İnşallah seni mutlu edecek birisi olsun hayatında
Amin.
Paran çoksa gelecek hazırlayacaksan yap
Tek çoçuk için mi mesela doğum zor ya kadını düşünen var. Mı
Vaktin varken yap ilerde olmaz zaten
İki tane var. zaten ilerde olmasın zaten
Kız olacağıda belli değil erkek olursa 4 ü ister
İstemiyorum erkek de kızda
zorunda değilsin konuş hallet
Karı koca aranızda halledin 😀
Anlaşın aranızda
Şap at yemeklerine 🤣🤣
İstemediğin hiçbir şeyi yapma.
Güloo, koru kendini kızım
İster tabii kendisi çıkarmıyor ki
Hazır hissetmiyorsan yapmamalısın senden önemli degil.
Istemiyorsan yapmayacaksin.
o zaman annen doğursun de.
Kocanın çayına doğum kontrpl hapı at
Ne oluyr o zaman
@bafran sen ne dilersen o
Kız olacaginin garantisini veriyor mu?
İstemiyosan yapma kız olacağı garanti sanki
Tamam üçüncüyü kendisi doğursun o zaman
Erdoğan sözü dinle en az 3 diyor Erdoğan'ın kulağına gitmesin çok kızar..😉😁
Rızan yoksa istemesi saçma
Diren kabul etme ikizler büyüsün de
Kiralık anneden yapsın
Bence de yapmayın ilerde diyip gecistirin
Spiral taktir kafan rahat olsun
Anlayışsız sorumsuz insana kafayı yedirtir bu
Söyle o zaman kendi doğursun
Birak adam yapsin baskasindan
Ahahhahaha amma ciddiye almissiniz ya. Aranizda anlasacaksiniz kardes. Biz ne yapabiliriz
İstemiyorsanız kabul etmeyin bence.
bakabilecekseniz yapin
İmkan varsa olduk ne olacak
Taşıyacak olan sensin yapmazsın
Ya ver gitsin işte zevkli değil mi
Sen çalışıyor musun?
Çalışıyormusun? Maddi durumunuz nasıl?
Küfür et ona hak ediyor bence
Psikolojik olarak yıprat onu
Doğur gitsin. Pişman olmayacaksın.
Kaç defa doğum yaptın?
Ne kadar güzel böyle konuşmak 9 ay karnında sen taşıyorsun sanki sen ilgileniyorsun bir kaç şey almakla baba olduğunuzu sanarsınız bu yüzden cennet annelerin ayakları altında deniliyor sizden tırttttt
Doğum yaparken kadın bedeni ne kadar değişiyor haberin var mı la senin, gelmiş yorum yapmaya hakkı olduğunu zannediyor. Ameliyatla kadın olsan bile hamile kalamıyorsun, erkek haliyle konuşuyor. Bak ya.
@cglakinin Sen kaç defa yaptın? 🤔😃
@snaçkır0 Allah kadınlardan razı olsun. Hakları asla ödenmez. Yalnız kadın ve erkek vücudu ve kemik yapısı farklı hatırlatayım. Herkes doğanın kendisine verdiği özellikle yaşar. Bizden tırrtt aynen.👍😄
Sizden tabiki tırt bir bebeği bile taşıyamazsınız ki size bu yüzden nasip olmamış geçen adamın biri denemek için karpuz takıyor karnına bantla taşıyamıyor tabiki tırt diyicem vücutla gücü karıştırma kanka 9 aydan bahsediyoruz kolaysa taşı
Ve kıza kaç defa yaptın demişsin etrafında insan mı yok tek mi kaldı dünyada tabi görüyor ediyor
@snaçkır0 Kankiş 9 ay boyunca 3 kiloluk ağırlık taşımıyorsun ki.
Kaldı ki annelik gibi kutsal bir duyguyu yaşıyorsun. Bir canlı senin sayesende nefes alıyor. Bukadarı bile seni üstün yapar..😊
Di mi ama?
Bunu anlamayacak bir insan oldun için doğur git diyorsun bunu anlatmaya çalışıyorum ben sana kolay bir şey değil diyorum doğur gitsin ne bakacak ilgilenecek olan kadın dur para vereyim ihtiyaçlarını alayım babalık yapayım ne bu ya
Meselenin sadece ağırlık taşımak olduğunu zannediyor. Kadın bedeni, hormonlar baştan aşağı değişiyor diyorum adama, anlamıyor. Anlamasın boş ver ya kendi anlayışsızlığı, illa bir yerlerde her konuda böyle düşünen insanlar olacak maalesef. Haksız olduğunu kabullenecek kadar bile erdem sahibi olmayan kişiler var olacak.
@cglakinin Erdemi senden öğrenecek değilim. Ağırlık diyen sizsiniz. Tekrar oku.
Kadın bedeni tabiiki değisecek. Bir bebek gördü mü yanına gidip sevmesini biliyorsun ama?😄
Ben hem ağırlıktan bahsettim hemde anlayışsızlığından bahsettim sizsiniz diyorsun ya git bozuk Türkçeni düzelttir
@snaçkır0 Ağırlığı geç. Her kadın manken gibi değil. Ağırlık bahane.
Sen anne olup sorumluluk almaktan korkuyorsun.
Türkçem de iyidir bu arada. Sen önce noktalama işaretlerine bir uysan. Hıı?😄
Ahaha noktalama işaretine dikkat et diyor çocuk musun ağırlığı geç diyip nokta😂 cümle sonuna koyulur nokta Türkçeni düzelt derken anlam olaraktan bahsettim noktalamadan değil bunu mu tartışacan la ulan iz kalıyor iz mankenlikten bahsediyor iki tane doğurmuş zaten hala doğur nolacak bir bka yaramazlar akıl vermeyi iyi bilirler aferin size hadi şimdi git yazıp duracak olursan engellicem uğraşılacak insan değilsin
@snaçkır0 Engellersen engelle. Sanki aylarca konuştukta aramızda. samimiyet var. Çokta tınn.😄. Kuru fasulyede kendini nimetten sayıyor. Sen cok bka yarıyorsun belli. İnsan kalitesi olsa adabı üslubu bilirsin. Ama nerdeee... Hadi git kumda oyna.. Cocuk doğurma sakın. Yazık.. Sana benzer mazallah...👍😃
Amca tipine baktım da kesin evlisin eşine acıdım varsa çocuğuna böyle düşüncesiz bir insan olamaz yazık engelleme kısmını o yüzden söyleme olasılığım kaç sence kanka boşuna yazma diye diyorum engelliyecem ya sonuçta vay be çocuğa laf analtır gibi laf anlatıyorum bi bu kalmıştı😂😂😂😂
Çağla sende engellemelisin baş edilecrk bir insan değil boşa vaktini harcama bu amca için
@snaçkır0 Sanki bulunmaz hint kumaşı haspam?😃
Nasıl mutlu olacaksan ôyle davran. Yazıkkkk kıyamam sanaa...👍🤩😃
Boşa gitsin