Taşıyıcı anne yoluyla baba olmak istiyorum? Sizce mantıklı m?

Ben böyle bir şey duydum. Filipinle ve Özbek kadınlar taşıyıcı annelik yapıyor. Gidiyorsunuz Kuzey Kıbrıs'a direk aşılama yöntemi ile laboratuvar ortamında kadın hamile kalıyor. Belli bir miktar veriyorsunuz.

Ben 28,5 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. 2025'te maaşım artacak ama 29 olacağım için gençliğim biteceği için Bu yaştan sonra paramı bir kadına yediremem tek çocuk için veririm. En güzel en yakışıklı en çıtır en enerjik yaşlarım sevgilisiz geçti gençliğinde çıtır erkeklerle her şeyi yaşayıp bu yaşlarda tipe enerjiye gençliği aşırı önem verip sonra belli bir yaşa gelip evlenemeyince ya erkekte huysuz olsun iş olsun yeterli deyip 29 yaşında kart horozlarla evleniyorlar.

Taşıyıcı anne yoluyla baba olmak istiyorum? Sizce mantıklı m?
Güncellemeler
1 yıl
Bu prosedürü nasıl yürüyor bilmiyorum tam anlamıyla.
Taşıyıcı anne yoluyla baba olmak istiyorum? Sizce mantıklı m?
Cevapla