Çocuğunu işyerine getirenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

İşyerine, çocuğunu getiren, ya da karısıyla çocuğu adamın işyerine gelen, çocuğunu gözünüzün içine sokanlar hakkında ne düşünüyorsunuz. Ben şahsen şunu düşünüyorum.

İşte Bakın, benim çocuğum var, sorumluluğum var, ekmeğimle oynamayın, ona göre davranın, burada çalışayım, patronun gözüne gıreyim. Patron görsün acısın bana çalıştırsın beni. Falan geliyor aklıma 😄😄😃 siz bunu düşünmediniz belki ama şimdi okuyunca, bana hak veriyor musunuz?

Komik adamsın, aklından neler geçiyor öyle😄 alakası yok
Komik adamsın, hak veriyorum sana😄
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çocuğunu işyerine getirenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla