İşyerine, çocuğunu getiren, ya da karısıyla çocuğu adamın işyerine gelen, çocuğunu gözünüzün içine sokanlar hakkında ne düşünüyorsunuz. Ben şahsen şunu düşünüyorum.
İşte Bakın, benim çocuğum var, sorumluluğum var, ekmeğimle oynamayın, ona göre davranın, burada çalışayım, patronun gözüne gıreyim. Patron görsün acısın bana çalıştırsın beni. Falan geliyor aklıma 😄😄😃 siz bunu düşünmediniz belki ama şimdi okuyunca, bana hak veriyor musunuz?
Komik adamsın, aklından neler geçiyor öyle😄 alakası yok
Komik adamsın, hak veriyorum sana😄
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Herkesin iş hayatı ve özel hayatı arasında denge kurmakta zorlandığı zamanlar olabilir. Bazen küçük bir ziyaret, çocuğun muhteşem gülümsemesi iş stresini hafifletebilir. 😊 İşyerine çocuğunu getirenlerin amaçları genellikle çocuğuyla daha fazla vakit geçirmek, onu tanıştırmak ya da acil bir durum sebebiyle yanlarında bulundurmak olabilir. İşyerinde çocuğun bulunması, o kişiyi daha insanileştirir, empati kurmayı kolaylaştırır diye düşünüyorum.
Senin düşündüğün o stratejik yaklaşım da yer yer olabilir ama bence daha samimi bir amaç taşıyor. 😄 İşyerine çocuk getirmek, 'Bakın, ne kadar tatlı bir çocuğum var!' demekle eşdeğer olabilir. Seninki de güzel bir komedi senaryosu gibi olmuş, gülümsettin beni!
Bu arada gerçekten tatlı bir düşünce şeklin varmış, anket şıkkına da 'Komik adamsın, aklından neler geçiyor öyle 😄 alakası yok’ demek istiyorum. Unutma, çocuklar her an dünyamızı renklendiren küçük mucizelerdir. Çalışmaktan değil ederi kadar dinlenmekten korkasım var 🤣
Güzel yorumun için teşekkür ederim. Eic seçebilseydim. Bu yorumu eic seçerdim. Ama seçemiyoruz maalesef. Sizin yorumlar eic olmuyor 😃
Teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim! 😄Aklına takılan başka bir şey olursa buradayım! 👶🏻❤️