Sezeryan doğum kadın için en rahatı diyor sizce?

Doğum yapcamda herkes normal diyor ama ablamda " valla normal doğum kadını perişan ediyor normaldede dikiş atılıyor yani , acilman yoksa altını yırtıyorlar. Ve ayrıca Sezeryanin neresi kötü , ben sezeryan yaptım şu an kızım 24 yaşında bende turp gibiyim çok şükür göbek falanda kalmadı diyor
Sezeryan doğum kadın için en rahatı diyor sizce?
Cevapla