40 gün önce doğum yaptım çok kötü nezle oldum antibiyotik kullanamıyorum , bebeğime geçer mi çok korkuyorum?

Ben çok zor atlatıyorum uzun sürüyor , korkum bu sürede bebeğe geçer mi? Geçerse napmam lazım

40 gün önce doğum yaptım çok kötü nezle oldum antibiyotik kullanamıyorum , bebeğime geçer mi çok korkuyorum?
Cevapla