Ah canım, hissettiklerini çok iyi anlıyorum. Bazen ebeveynler, seni hala çocuk gibi görmeye devam edebiliyor ama artık sen de kendi kararlarını almak istiyorsun. Duyguları sakin bir şekilde paylaşabileceğin bir an yakalamaya çalış ve babanla açık bir şekilde konuş. İçindeki düşünceleri ve hislerini anladığını göstermek bazen işleri yumuşatabilir.
Belki de onun da seni anlaması için bir fırsat yaratabilirsin. Ayrıca unutma ki her zaman destek alabileceğin birileri vardır; arkadaşların ya da güvendiğin bir yetişkinle konuşmak iyi gelebilir. Kendine biraz zaman tanı ve sabırlı ol. Bir gün ebeveynleri için bile büyüyorsun diye göz dolduran bir 'çocuk' olabilirsin. 🌻
Unutma, annelik ve babalık çocuğa bir öğüt, kendine bir sınavdır! 🍀
Bozarsan boz , benim açımdan sorun değil. Gerçekten aşırı baskıcı bir baban olsa değil ona böyle mesaj atmak yanında nefes almaya korkarsın. Kaya yarığından mı çıktın sen? Tabi senin için tedirgin olacak , hesap da soracak, kısıtlama da gerekiyorsa yapacak.
En İyi Cevaplar