Eşimle evlat edinmek istiyoruz ama şartları nedir ne kadar bi süre bekleriz?

Öncelikli olarak bu sorumuzun muhattapları daha öncesinde böyle bir girişimde bulunan veya evlatlık edinen ailelerin cevaplamasıdır ancak diğer arkadaşların konuyla alakalı bilgisi varsa sorumuza katkıda bulunmalarını isterim. Eşimle 6 yıldır evliyiz evlenmeden önce eşim kanser hastası olduğu için doğal olarak kemoterapi ilaçları aldı çocuğumuzda bu yüzden olmuyor eşim sürekli suçu kendinde arıyor hatta bende ayrılmak istediğini bana söyliyebilirsin ben bunu normal karşılayabilirim benim yüzümden çocuğumuz olmuyor diyor ama ona karşı olan sevgim aşkım ve vefam buna asla müsade etmiyor etmezde o yüzden evlat edinmek istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim cevapladığınız için :)

Eşimle evlat edinmek istiyoruz ama şartları nedir ne kadar bi süre bekleriz?
Cevapla