Kocam kardeşinin kundakta bebeğini getirdi çok zorlanıyorum ne yapacağım?

Benim 2 aylık bir kızım var. Ve görümcemi hastalığından dolayı hastaneye yatırdı doktor. Kocamda onun 10 günlük kızını alıp geldi bize. Bebeği sen emzir annesi iyileşene kadar biz bakacağız. Dedi annesinin iyileşmesi 2 ay sürebilir. Bende tabi dedim ama aşırı zorlanıyorum biri ağlıyor emziriyorum diğeri ağlıyor. Ne yapacağım bi fikir verin

Kocam kardeşinin kundakta bebeğini getirdi çok zorlanıyorum ne yapacağım?
Cevapla