Kardeşim 14 Yaşında Ama Diğer Çocuklar Gibi Değil Ne Yapabiliriz?

Çocuk 14 yaşında erkek herhangi bir hastalığı yok ama nasıl desem şu yaşına geldi ama 4-5 yaşındaki çocuklardan daha saf ve çok dalgın ya bir çikolata ile kandırırsınız çocuğu cidden. Zaten hep yaşıtları tarafından da zorbalık gördü. Bir de en sıkıntılı taraf şu. Evet yaşı büyüdü artık bir yerlere gitmek istiyor tek başına da asla karşıdan karşıya geçerken bakmıyor. Annem o yüzden korkuyor öyle şey yerlere tek göndermeye.
Kardeşim 14 Yaşında Ama Diğer Çocuklar Gibi Değil Ne Yapabiliriz?
Cevapla